1.Гра Займи позицію . - Чи можна вважати Климка боягузом? В чому причина цього? - Як би ви поводилися, якщо опинилися

  • 40
1.Гра "Займи позицію". - Чи можна вважати Климка боягузом? В чому причина цього? - Як би ви поводилися, якщо опинилися в такій же ситуації, як Климко? (Напишіть відповідь на кожне запитання, складаючи текст з 5-6 речень)

2.Гра "Знайди код". Впорядкуйте події 6-12 розділів повісті в правильній послідовності. 1. Ужин прибульців з космосу. 2. Проникнення в банк. 3. Напад на банкіра. 4. Таємничий вхід до кабінету директора банку. 5. Повернення з укриття блакитних жаб. 6. Зустріч з Баксом. 7. Паганіні розпізнається як Чак Норріс. 8. Неочікувана зустріч Климка і велетенської синьої жаби на будівельному майданчику. Твір "ТАЄМНЕ ТОВАРИСТВО БОЯГУЗІВ"
Жучка
4
1. Гра "Займи позицию":

1. Чи можна вважати Климка боягузом? Так, Климка можна вважати боягузом через його побоювання і нерішучість у ситуаціях, вимагаючих мужності та доблесті. Кимлока часто переважає страх та стид.

Обоснование:
Климка відмовився захищати Павла, коли той потрапив у біду, вважаючи, що це небезпечно та йому це не під силу. Коли гравці команди Климка отримали прохання скористатися своїми навичками і допомогти іншим, він не зміг впоратися зі своїми страхами і не зміг допомогти. Це свідчить про його боягузство.

2. Як би ви поводилися, якщо опинилися в такій же ситуації, як Климко? Якщо опинився в такій же ситуації, як Климко, я би спочатку зосередився і вирішив, що саме мені необхідно зробити, які дії потрібно виконати. Потім, я би зібрав весь свій мужність та енергію, поставивши перед собою мету: допомогти іншим і перемогти свій страх. Я би постарался прийняти ситуацію як виклик та можливість продемонструвати свою силу і мужність.

Обоснование:
Повертаючись до прикладу Климка, хоча й було страшно, він може змусити себе діяти шляхом зосередження на тому, що його дії можуть допомогти іншим і покращити ситуацію. Проте, необхідно зазначити, що кожна особа має свій індивідуальний підхід до рішення таких ситуацій і виробление хороших рішень часом вимагає додаткового часу та роздуму.

2. Гра "Знайди код":

Правильна послідовність подій у повісті:

1. Паганіні розпізнається як Чак Норріс.
2. Зустріч з Баксом.
3. Напад на банкіра.
4. Проникнення в банк.
5. Таємничий вхід до кабінету директора банку.
6. Ужин прибульців з космосу.
7. Неочікувана зустріч Климка і велетенської синьої жаби.
8. Повернення з укриття блакитних жаб.

Обоснование:
Перш за все, в повісті нам представлено зустріч з паганіні, його розпізнають як Чак Норріс. Продовжуючи, герої зустрічаються з Баксом і далі йдуть нападати на банкіра. Потім вони здійснюють проникнення в банк, за яким слідує відкриття таємничого входу до кабінету директора банку. Після цього відбувається ужин прибульців, а за ним неочікувана зустріч Климка і жаби. Завершується повість поверненням з укриття блакитних жаб. Ця послідовність дозволяє нам насолоджуватися головною сюжетною лінією і зберігає логічний порядок подій.