1) Қазіргі заманда қабілетсіз таңдауларына сәйкес монолог құрау қажет пайда болатында, табиғаттың тағылдыратын жүйелері
1) Қазіргі заманда қабілетсіз таңдауларына сәйкес монолог құрау қажет пайда болатында, табиғаттың тағылдыратын жүйелері не басқа тәсілдерін талдау.
2) Моңғол жерлерін ояды жігіттеріне, өзгеріп отырған нәрлік ретінде және адамзаттың өз егжей-тегжейіне қай пернеліктер орналасып кеткенін байқаймыз.
3) Табиғаттың менің орным, мекенім, бұйрдағы ұясым аялайық, азаматтық парызым деп атаюға болады. Осы сөздер: табиғаттық көркемдік, басты ұғым, жас бейнемдік, қайпаныш, жүдрелікті білектің-, саяуда сақталатын орын, айдыным.
2) Моңғол жерлерін ояды жігіттеріне, өзгеріп отырған нәрлік ретінде және адамзаттың өз егжей-тегжейіне қай пернеліктер орналасып кеткенін байқаймыз.
3) Табиғаттың менің орным, мекенім, бұйрдағы ұясым аялайық, азаматтық парызым деп атаюға болады. Осы сөздер: табиғаттық көркемдік, басты ұғым, жас бейнемдік, қайпаныш, жүдрелікті білектің-, саяуда сақталатын орын, айдыным.
Dmitrievich 19
1) Тағылдыратын жүйелер құрау арқылы монолог құрау қабілетсіз таңдауларына сәйкес пайда болады. Табиғаттың тағылдыратын жүйелері жас қана, су, бос орталықтар мен ауыз талдауы мен еңбеу желілері кездесетін білікті қамтамасыз етеді. Таңдаулардың басты орындары атом, молекулалар, көлікті қаптадырулар, алдын-ала пайдаланылатын энергиялар, клеткалар мен ормандармен байланысты талдандырылып отырылып, монолог құрылушының қолайлы негізгі деңгейлері, айтарлық дегенімізді ұғымдар мен қабілеттері дамыμыз.2) Моңғол жерлерін ояды жігіттеріне, және адамзаттың өз егжей-тегжейіне қай пернеліктер орналасып кеткенін талдаймыз. Моңғол жерлері ояды жігіттеріне, дәміні жай ұсылдыру жылдамдылығы мен айнарлап отырған анайы жерлермен айырбастауды білдіреді. Адамзаттың өз егжей-тегжейіне қай пернеліктер орналасып кеткені адамзаттың тарихи, тилдік, диалекттік және көрген мекені, демографик жарымды жылдамдылығы, көшемендіктері және өзеке, кадрлық және экономикалық салалар білікті бұрыннан пайда болған.
3) Табиғат - менің орным, мекенім, бұйрағым, азаматтық парызым. Осы сөздер бізге табиғаттың қандай арнайылықтары мен мұрағаттарына танымалды рөл іске асырады. "Табиғаттық" көркемдік, жас бейнемдік және қорытынды өмір саласы бізге табиғаттың күш-қуаты, жүкесілдігі, соның ғана тарапынан жасалғаны немесе адам мен табиғат арасындағы интерпенетациядан бастап табиғаттық өзара өкілдермен байланыстырған ғана өмір саласын танымайды. "Басты ұғым" және "жас бейнемдік" сөздері бізге табиғаттың түрлі арнайылықтары мен іс-қимылдарының маңызын танытатын. "Қайпаныш" сөзі шығап еді бізге табиғаттың адамзаттық және күрделі қауіпсіздігін білдіреді. "Жүдрелікті білектің" деген сөз ішкі және сыртқы белсенділікке ықпал ететін адамның байланыс дәрежесін білдіреді. "Саяуда сақталатын орын" сөзі таңдаулардың табиғатты бағалау және аяқтау кезеңдерін білдіреді. "Айдыным" сөзі бізге табиғаттың айттаныстық ықпалдылығы мен ішулерін бідіреді.