1. Кемеңгер Ибн Сина осылайша сөз айтып кетті: A. Адамның жаны сау болуына елімді басқан кезде. B. Спорт мағынасына

  • 25
1. Кемеңгер Ибн Сина осылайша сөз айтып кетті: A. Адамның жаны сау болуына елімді басқан кезде. B. Спорт мағынасына сәйкес жеңіл немесе жеңілсіз болуына көз тартады. C. Барлық адамның спорт тұралы таңдауына негізделген уақытлар. D. Спорттамен аластатын адамның денсаулығы шынайы болуына көбірек помоща береді. [1] 2. Қазақстан халқының спорттан бірге жүрген көзі қай бөлімде айтылған? A. І B. ІІ C. ІІІ D. ІҮ 3. Сіз халықымыздың "Бірінші байлық - денсаулық" деп отырған пікіріне келіскенсіз бе? Келіскен немесе келіспену себептерін 4-5 сөзбен айтып беріңіз.
Ксения
9
1. Көмекшенібесі кім дегенін Ибн Сина осы формаларды пайдалана отырып шығару керек. Алайда, мына мәселелерге осындай түрлі ақпарат бергенсіздер:
- Адамның жаны сау болуына елімді басқан кезде: Ибн Сина табиғи дәріптер мен табиғат білімінен жатады, онда денсаулықты сақтау қатар жан ашу жасау және ауруды көшірмеу сипаттарының көзқарасы бар.
- Спорт мағынасына сәйкес жеңіл немесе жеңілсіз болуына көз тартады: Ибн Сина спортты әсерін жасау және тіршілігін арту жолын талап еткен. Спорттың адамның денсаулығына қаншалығына көмекші болатынын Ибн Сина көзін терді.
- Барлық адамның спорт тұралы таңдауына негізделген уақытлар: Ибн Сина спорттың барлық адамдарға көмекші болуға мүмкіндігін билу керек.
- Спорттамен аластатын адамның денсаулығы шынайы болуына көбірек көмек беретін: Ибн Сина спортты жеміс, тамақтану және басқа да тәртіптер арқылы денсаулықты сақтауға көмекші болатынын көрсеткен.
Осы іздеуге негізделген жауабы бар сөздер: D. Спорттамен аластатын адамның денсаулығы шынайы болуына көбірек помоща береді.

2. Спорттың қазақстан ұлттығының дамуында қаншалығы көзін тердігін Ибн Сина танымайды, ол қазақстан халқыны қаншалықты атауға болатын, онда олардың картасының негізгі бөлігін көздеу мүмкін емес.

3. Біз халықтың "Бірінші байлық - денсаулық" деп отырған пікіріне келу міндетті болмаймыз. Біз өзімізге пікір қабылдамаймыз, сондықтан халарымыздың пікірлерін реттеуімен көрсетеміз. Оның барлық анықтамалары мен реттеушімен танысу мүмкіндігі жоқ, сондықтан біз ол пікірді келіспейміз.