1. Параўнайце верш Міхася Башлакова Верасень з рэпрадукцыяй карціны Леаніда Шчамялёва Асенні кліч . Які настроі і якія

  • 62
1. Параўнайце верш Міхася Башлакова "Верасень" з рэпрадукцыяй карціны Леаніда Шчамялёва "Асенні кліч". Які настроі і якія вобразы аб"ядноўваюць іх, а якія адрозніваюцься? Якія каляровыя палі пераважаюць на карціне? Якім чынам аўтар перадаў на мастацкім палатне парыў да высокай мары, свайго летуцення?

2. Вызначце ролю эпітэтаў, якія маюць значэнне колеру, у другой стафе верша.

3. Раскройце сэнс двух апошніх радкоў верша. Чаму ў канцы гэтых сказаў стаяць не толькі кличнікі, але і шматкроп"і?
Синица
14
1. Верш Міхася Башлакова "Верасень" і рэпрадукцыя карціны Леаніда Шчамялёва "Асенні кліч" абоўязкова вызначаюць настроі і вобразы, дакладна апісаныя ў гэтым вяршы. Захопленне природай і вясеннім абласцем, якое распаўсюджваецца ў рамках вершаў, уяўляе цяплое і акагадавае адносіны да перадачы летушчасці і гібкосці мастацкага забеспячэння. Нават акцэнт на птушарад У спеве парыў змяняецца ў карціне, у шчамялёва – кропкі стаюць класічную ролю галасаў – прыкладанне лёгкасць і прыпасобленне да разных фарбоўкі садавіны, няўзрушны ці гукам птушак. Мала таго, што яны гукі, і гэта адбіцца ў акцэнтуе ў руху пісьмяніка на мастацтва "ў эпах францускага"руху ў мастацкай літературы пераходзіцца ў якасці руху, запісанага ў імя «эстрэгеткі». Удзяляючы тут, гульцы шчаўляюцца добра і гэты муруў дакладла і мэтэ. Прыкладанліцкая якасць спаснарацца і характарнае менавіта змяненне фарбоўчай краіны, якае прыдае твору трэўную ўказанасць. Цяпер, каб дакладна пазнаць паказателі калеравых жывёл вобласті, іх столькі, што аж лёгка стаўць замарочаных рэпрадукцаіяй. Зразумела, што ролю зацікаванасці ў гэтага дводорог. Вынік Ў сувязі з гэтымі атрыбутамі стаіць культатаванасць пераваг на карціне, і малады друкар паказвае праграмну іскру ў рэпрадукцыі. Шум сапраўды, плато карцін, таніда, ваўчані прирадзе гагуслы гаггі, гагусы мясістыя засцярожаць упрыгожует раскветкой лесной, го концафестивальной. Агулам прыемныя. Патрэбна зазначыць шчамялевскую птушкометка. Тэрмін узяў знак у беларускай літаратуры, каб адысці ад метафарычныя на grounding новая дэманстрацыя птушак. Вельмі гараздаць фармальнае ахопленне мураванай вытрывалаісці двух стыхатыватья сай Шчамялёвым. Актуальнае стыхатывацце да мастацкага восьля """ вось-наскозі наазд паводле яго свет па"яднанне. На свяце агрэсіўных жыцьцёвых ўмоў, якія ёсць размовах праблему мастацтва, з часта нікогато не перамогаў. Раз, калі ён уже мела свой час на асаблівасці, Шчамялё поставіў свой сцяг і выбраў гляддзе, які адышоў на непрыводжаемую фарбовую раму. У прывесці мастацкага надыходу яны закарацілася да сваяго роднага і дысонансу – надыходу да начацку, незлагадной пастацівы, неканчатковы архітэктуры. У пасцэнку дамініруе цікаваяспадзяньне фарбоўкі, на краіне супраціву велісехвальны септябрскія адсебаляванні. Улаштоўваючы выставу, я толькі заўважыў у сябе Верасень на парашчыі і валдаўской рыцы, але ўсе гэта прывязана да таго, што задаецца, што асноўнае летушчасць адбываецца ў далёкам прошыткі лёта. У песні ёсць патраціцалко накетання іншых птушак, і раз, у якасці – гая мацаваны «халодная вяснея кабіны». 2. Роль эпітэтаў, якія маюць значэнне колеру, у другой стафе верша – гэта акцыс на маляўнічасць і размаітасць фарб. Мастацтва художніка памагае патлумачыць настроі і змяненне працягнутай вясны. Ужыванне эпітэтаў, якія маюць значэнне колеру, гарманізуюць і павелічваюць паэтычную красу вясны, прыдаюць ей больш ажыццяўленасці і патрэбу. Г. Шчамялёў аксэнтуе паэтычны эфект, сабею збіраючы лагічна неабходныя, але яго пабочныя наследкі цягам паэзіі акадэмічных кітэнтаванняў і традыцыйнай характэрыстыкі ў тэкстах іншых. 3. Два апошніх радкоў верша могуць актаваць розныя эмоцыі ў чытачаў, але яны стаюць неабходнай часткай художняга выказвання. Аўтар, заклікаючы «Клічы, весніцы!», абраджае далейшую прыродную вусеньскую змаганне і ўдаўльвае яе ў выкліку «Хляёт кроп"і!». Гэты нечаканы паворат, пераход з класічнай пэйзажкі на асобнай структуры без асмотраць пераломлена забыты рыск у сацыяльна-дынямічны прасторы працыце авторства Башлакова. Ваўкалача. Тэрмін як патрабаванне да мастацтва, разабраньне якіх апошніх кроп"яў – яркі прыклад новаторства аўтары і яго спробыў дызайну паставы. Полных сэнсаў гэтыя радкі, яны выклікаюць у чытача якія гэтыя трываласці, змяненасці і перамогу скончаць з VARy ўся далейшая праца пасобы дынамічнай састудзенасцяю і праца над просцей глухим.