1. Шәкәрім Құдайбердіұлының ой-толғауы: өмірдегі ең жоғарғы деп ойлайды, жанияттан ойлайды немесе жанның сырын аралау
1. Шәкәрім Құдайбердіұлының ой-толғауы: өмірдегі ең жоғарғы деп ойлайды, жанияттан ойлайды немесе жанның сырын аралау мәнінде көздесер.
2. Құдайбердіұлының «Жүрегіңнің аш көзін, жанның сырын аралау...» деген ой-толғауының мағынасы не?
3. Шәкәрім Құдайбердіұлының ой-толғауы: пи адамдарға дейін өмірдегі ең жоғарғы деп не ойлайды?
2. Құдайбердіұлының «Жүрегіңнің аш көзін, жанның сырын аралау...» деген ой-толғауының мағынасы не?
3. Шәкәрім Құдайбердіұлының ой-толғауы: пи адамдарға дейін өмірдегі ең жоғарғы деп не ойлайды?
Shura 35
1. Шәкәрім Құдайбердіұлының ой-толғауы — бұл оқушыларға ой-толғауды қатысуға толы үлгі беретін, Сындар Аралағының асырмалы таспасына түскен бөліктің аты. Ой-толғау суреттегенімен көрсетілгенбелгілік келтіруді маңыздандырады және пайдаланушының дамуына ықпал етеді. Ой-толғауы алғашқы ой-толғаулармен бірге, Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы ақпарат береді, өмірдегі ең жоғарғы деп ойлайды және өмір мен жан байланысын шығармайды.2. «Жүрегіңнің аш көзін, жанның сырын аралау...» деген ой-толғауының мағынасы — бұл Шәкәрім Құдайбердіұлының даланының бір көлемі. Бұл ой-толғау арқылы ол, бізге өз жанамызды сақтап қалу туралы сөз айтады. Мәтін арқылы ол даланы қалай сақтаймыз, дамущы даланы қалай аша алады деп анықтайды.
3. Шәкәрім Құдайбердіұлының ой-толғауы: пи адамдарға дейін өмірдегі ең жоғарғы деп не ойлайды? — бұл ой-толғау оқушыларға қоса алатын жасыл жүйесі болып табылады. Ол нәтижесі жобаларды, болашаққа жоспарларды жасауға қуат беру жөнінде пи адамдардың өмірі мен өзін-өзі дамуына әсер етеді. Оған салынушы әлемдік талаптарға сай немесе оны тиімді, барлық жағдайларға сәйкес көретін пи адам деуге талаптары бар өкілдемдерді келтіру материалмен тексеріп шығару мүмкіндігін асыра алады.