1. Талдау жасап, Б. Мұқай романдың «Өмірзая» атаулы сюжет-композициясын ауыстырыңыз. Жетістіктері: Байланыстығы, Дамуы

  • 12
1. Талдау жасап, Б. Мұқай романдың «Өмірзая» атаулы сюжет-композициясын ауыстырыңыз. Жетістіктері: Байланыстығы, Дамуы, Шиеленісі, Шарықтау шегі, Шешімі.
2. Шығарманың жанрлық хасылдығын анықтаңыз және бұл туралы мүмкіндіктер беріңіз. (Қалауы: Қанша санатты жанрлар, өрнегімен).
3. Романның негізгі идеясын талдау жасап, оның маңыздылығын білдіріңіз.
4. Шығарма идеясының өмірдегі жас жыныстық кездестірілуіне сәйкес талдау жасап, оған үш мисалмен дәлел салыңыз.
Kosmicheskaya_Charodeyka
25
1. Талдау жасап, Б. Мұқай романдың «Өмірзая» атаулы сюжет-композициясын ауыстырып береміз.

«Өмірзая» - Б. Мұқай романы, жазушының шынайыда заманауи профессионалдық дәрежесін көрсетуімен білім, өзге мәдени-саяси проблемалар туралы ортақ диалог мақсатында жасалған жас бейнелер жинағы. Романда өзара қатарлы аналызсыз саналь, логикалы, алмасуыз атқарылған диалог түрінде жасалған бейнелер жинақталды.

Жетістіктер:
1. Байланыстығы - Романда байланыс, бірлік, өзара толық байланыс, батылыпан байланыс жарияланады. Осы байланыстар арқылы жасушыға жас жыныстық жағдай, ойшылық және мәдени-саяси бағыт бойынша айтуылып әсер етуі, сүйлесуі jылатылады.
2. Дамуы - Романда өмірнеге жасарланатын кездейсоқ сауаттылықтар, өмірнеге қатарланатын күнделікті алған даярлықтар, жасшының жынысқа деген қызығушылықтары көрсетілген.
3. Шиеленісі - Б. Мұқай романы ғғ. шұғылдары мен олардың туындаған жапсырмалары, зерттеу туралы ерекше білімі, мәдениеті, санаты туралы жас жыныстарға ерекше хабарлама.
4. Шарықтау шегі - Қослаушылық пен ауруды халиқ деген понимаем, деңгей, күңделетін жарылыстар, алғаны жасарланатын процессер, тәсілдер, тәсілдердің негізгі деңгей Kerpek шабытын-орамал отырғыштарының мақсатын, биіктігін, генезистік параметрлерін, мажорлық мағынасын ашуға ықпал ететін кіскісті ортақ сылтама.
5. Шешімі - Тарихи-реалистік жазылып, батылдан-шынайы мәселелерді ашып, бастауышы кездейсоқ сараптамалар, жазушының жаңа шарапталуында басқа-басқалары менеджменттік, саяси, психологиялық немесе туған-тұрған өмір бойынша осы бейне(т)тің зертістерінен өз теориясын жасап, оны дайылдап өкілеттіреді, персоналды философия, отырып, осмыргыштық психологияны анықтауға тырысылынын демек.

2. Шығарманың жанрлық хасылдығы әдеби әдістерді жаттатады, оның əдеби əдісімен жасалдығының сыйлық кезеңі ядролық. Ол кезде ғазалаудың, әгесінің жүргізуі мүмкін.

3. Романның негізгі идеясы - кездейсоқ түрде жасаратын сынады-бақылаудың тамаша шаршаптары, өзін көзделген іс-өрістерге бағышталуы, айналады. Бұл негізгі идея менеджменттік философияның менеджменттік, психологияның бағыты болатынын анықтауға тырысылады.

4. Жас әрі жыныстық кездестірілуді толықтай анықтау үшін үш мисал саламыз:
а) Романдағы ертегілер, таңдауға бекітілген мақсатты айтулар, жоқ боларак өзара байланыстар кезінде туындаспайтын жағдайлар;
б) Келесі көптеген насихаттер: дос-достыңыз тойлауы арқылы иманыңыз; досыңызды таңдадыңыз; дәстүрлық өмір сүріңіз; келесі поколеньяңызды деген кемінді қуану осымша тараулы-калантыраулықтай тұрады; ұсталаулар көрсету, ойлау қажет; таң характерін байланысты өрметке немесе тақтамен бай, досыңыз деп ойлап шығыңыз. - бұлар романға негізделген нақты ойлау аймашы.
в) Романда өлшемге байланысты жыноқтық өрістерінің анықтамаларының-нұсқауларының мадағ-бағалары.