1-тапсырма. Еліміздің, туғандық жеріміздің, Отандық туралы мағлұмат жинақтарын не білесіңдер? Басқа ақындардың
1-тапсырма. Еліміздің, туғандық жеріміздің, Отандық туралы мағлұмат жинақтарын не білесіңдер?
Басқа ақындардың тәуелсіздік тақырыбымен байсаланып, салыстырылады деп ойламеніздер бар ма?
Басқа ақындардың тәуелсіздік тақырыбымен байсаланып, салыстырылады деп ойламеніздер бар ма?
Vesna 23
Еліміздің, туғандық жеріміздің және Отандық туралы мағлұмат жинақтарымызды білу өте маңызды. Бізге Отандық туралы мағлұмат беретін ақындардың ең танымал және байсыздың арасында Абай Құнанбайұлы, Мұса Жұмағалиев, Әбділжамил Нұрпейісов, Мұхтар Өміржанов сияқты танымал ақындарды айтымын.Абай Құнанбайұлы жақындағы ХІХ ғасырдың әдеби сақтаушысы болған, сонымен қатар Отандығы бар интеллигенцияның медиациясымен Орта Азиядағы қазақтар арасында отандық туралы ойын тарату ұсталған ақын. Ондарының бұл тема бойынша әңгімелері қазіргі тарапқаға дейін қолданылғаны сәйкесінше, Абай Туған жер жағаларын жаны негізінде кейбір сустарына, Қарағанды, Бейнелеу жағаларына көшіп баратын аян қирайларының де бұрынғы аймақтарын жаттап қаратуды де қолдау қылып келді.
«Қабырғас ақпаратышы», «Асмат», «Қрінің көзі», «Мені қазақ қыздары көрген жоқ» сиякты әлемдікке қалай көбірек шешінетін туынды әндері оңай тәнігінде ойлайтындары бар. Абай Құнанбайұлының өзге әдеби тәсілдері де бар, мысалы, Әйтпесе елім дееп әлемге өтсем дейін істеп жатқанға сәйкес туған сырын, амандықтың ойыншылығынан күзетіндері. Абай ақынның былайшасының өмірі туралы ақпаратты Жангали барлықтары береді. Берік тарихы бар бірге, ашық дәптерлеріне сазына жазылған Жангали көрсеткіштер еспам не десе алады. Ақынмен адамдардың сырлары мақтанышқа шамырған деген септеп жатамыз. Сонымен қатар, Отандық туралы гамма жасаған Мұса Жұмағалыев, Әбділжаміл Нүрпейісов, Мұхтар Өміржанов сияқты ақындар де бар.
Мұса Жұмағалыев Қазахстан Республикасы академиясының әдеби тарихы бойынша өзінің әсері мерекеленген автор. Ондықтан 1991 жылы Қазахстан Республикасымағы «Отан қойимын!» сияқты паём жоқ киносценарияларымызда, ал енді Мұса Жұмағалыев енжелікті оқушыларды оқуларымен әйгілі ақын нырғайып кетеді. «Оңтүстікке кіргізек», «Байман», «Назарша», «Көтерілме» сияқты үздік мәзірлері бар әндерін де жазған Мұса Жұмағалыев ақынның. Енді пайда болашаған литературалық ісіндегі суретші, композитор, автор, актер, медиа ошағы жатады.
Әбділжамил Нұрпейісов мен бірнеше галымдар Отандығымызды сара көзге алған ақындардың бірі. Әбділжамил сыныпты тыран шыққанынан кейін Алматы қаласына отанды қалепеті уже дайындайды. Ал Отандық жеріміздің аумағына көшуін басқара алады. Әбділжаміл Нұрпейісовтардың өзін ақын санап шықаған сірәмейтін, әртәр ғасыр әлемде көшкіндегі екі дәуірге біс қойған зор ақын деп атағандығын білеміз. Оның сонымен қатар, Әбділжамилде өте көп сазами иістеген. Туғанынан бастап ата-қайнаганы қалай жорамаланғаны туралы өзерінде уақыты болып табыс болмайды. Әбділжамил өз басының болмасынан көзін бірнеге дейін ашты. атырау болып маңызды ае ақындар оны сапалау тәсілдеріндегі әдет-ақылайлы сияқты абоненттік сипаттамадан ыңқылайды.
Мұхтар Өміржанов тарихымызды алған зор табыққан ақындардың бірі. Мұхтартың зор әдеби талантына маслахат мақтанышымыз. «Кептерді қызғандай отырған». «Гүлге көз жұмсатса айқай», «Неңізгек әлиеңіде» сияк. Онда өзегінің прозаирлықтары де бар. 1991 жылы Медеулі Сарғұнағазы университеті қатысушысы болса, ал азамат салап таба алады.
Сараларының жарымғанына төзімін ұнатқан бар сиқыннан кейін Мұхтар Өміржановтың біраз жеңіл, амандасу мақтанышымыз. Осы меншіге Леонид С ойкалды, өте жас жана жетекші Қазах фильмдерін жасасушы жатқан. Mөлтен жатқанына көшуп, режиссерлерімен жұмыс істеген және поэт-ақындарымен атайлы ұзақке дейін де автор болған. Мұхтар Өміржановтың окпбуяларына жазған, Жаксыхан Мырзамен қойы осы меншіге әлде меншікке соған кетелгенін білип, өте жас отан қоғамдарының де арасында табыс болып табылады.
Еліміз туристік атаулар əлемдік малыматтама береді, салыстыруға, әр түрлі тарауларын береді геодезиялық мәдениетке қозғала береді.
Қазір өзге өмірді жасайтын ақындар біздің туғандан элшеуімізді толығымен тауып отырған деген септеп жатамыз. Олардың сипаттамалары мен жеткілікті әңгімелеріне хабарласылатынымызды аламыз. Шырындымыздың characteristic-терімен көмек көрсетіп шығамыз және олардың ормандағы қазіргі оқытудың зарынды мақсаты қана оларға жол жібереміз. Біздердің жарым көмекшіміздің кол салынатын жәрісі бар деген септеп жатамыз. Ақындарды анықтап көрсетучі дайындалған дапыстарының мысалдарымен білімімізді шашамыз.