1-тапсырма. Шығарма сюжеті бойынша құрамдас бөлшектеріне талдау жасаңыз. 1) Ақын, бірнеше рет Сол себепті қорқамын!
1-тапсырма. Шығарма сюжеті бойынша құрамдас бөлшектеріне талдау жасаңыз.
1) Ақын, бірнеше рет "Сол себепті қорқамын!" деген жолды өлеңде қайталады. Автордың қорықпасын неге деп ойлайсыз ба?
2) Ақын "Зар заман, зар заман, Зарлап өткен бір заман" дегенде, ол қай заман туралы айтуға қатыстыр.
3) Шығарма бөлігінен қандай мағанатты алуынан, халық қандай күй кешіп отыр деп ойлайсыз ба? Байлар ұрлық қолын чыртып, Мал жинауға қарап тұрмайды, Сақтап қойылған сүрінше, Парағаны тартып қоймайды. Оның қабылдауы Заттың түрінен болжам. Жаманлыққа санақ жасаған Ирі адам бейнесінен. Жеті зора адамның соғысына.
1) Ақын, бірнеше рет "Сол себепті қорқамын!" деген жолды өлеңде қайталады. Автордың қорықпасын неге деп ойлайсыз ба?
2) Ақын "Зар заман, зар заман, Зарлап өткен бір заман" дегенде, ол қай заман туралы айтуға қатыстыр.
3) Шығарма бөлігінен қандай мағанатты алуынан, халық қандай күй кешіп отыр деп ойлайсыз ба? Байлар ұрлық қолын чыртып, Мал жинауға қарап тұрмайды, Сақтап қойылған сүрінше, Парағаны тартып қоймайды. Оның қабылдауы Заттың түрінен болжам. Жаманлыққа санақ жасаған Ирі адам бейнесінен. Жеті зора адамның соғысына.
Смешарик 17
1) Автор қорқыны негізгі себеппен ескерген болуы мүмкін. Бірінші себеп, сюжетке кері түсуінен кейін, кез-келген адамдарда қорқының оңай көрінуінің себебі жатады. Екінші себеп, автор қорқыны көбіне маңыздыр, өйткені файдалы жаддарды қарастырмауға қатысты. Кейде адамдар көргені жоғары дауыс, суреттер, мәтіндер мен жарнамалар болып табылады. Сондықтан, автордың қорықпасы сол себептерге байланысты қайшыланады.2) "Зар заман, зар заман, Зарлап өткен бір заман" ақыны аталған сөз қазақша дәстүрлі муаммалар мен халық аңызына қатысты тараптарды жадуға байланыстыр. Бесінші Құдай Дана дербесінің Тәуелсіз көзы – Зарлап өткен заманды білетінін білдіреді, ол аталған сөз арқылы көптеген бір рухани мәнді құрмастыру сипаттарын ашылатын еді. Бұл, ол әсіресе Қазақстан халықты, мәдениетті әлемге шығармалы аталған астық сапарына, дейінгі, көне әдеттіліктерге қатысты мақалнарына сәйкес келеді.
3) Назар аударды айтуға байланысты, сюжетте қазіргі халықтың қаржылыҚөлемнөмірі деп аталатын мәтіндері болды. Кейде адамдар оңтайлы кедергіденғанда, мақсаттарына жете алмайтындары деп аталады. Мақаның тұрақты жүргізуі кезінде алайда босамдану, бекеттену, халықты мотивациялау мен дағдыларын жалғастырады. Сондықтан, байлар қоғамдағы жақсы жетіс мәтіндермен барау мүмкіндігін өзін-өзіне дұрыс түсінеді.