1-тапсырма: Төләкірлик Құдайбердіұлының «Айқап» журналындағы «Білімділерге бес сауал» атаулы статьядагы сорауларды
1-тапсырма: Төләкірлик Құдайбердіұлының «Айқап» журналындағы «Білімділерге бес сауал» атаулы статьядагы сорауларды сен өз ойыңмен айту. • Ар-ұжда дегеніміз не мана ауыратын? • Адамның өмірінің маані қайда табылады? • Ең жақсы адам кім болып табылады? • Адамның адамгершілігі уақыт арғымына қалай түседі? • Адамның адамдық мүсіншілігі жаңартылады ма, әлде бұйға бітеді ме?
2-тапсырма: Төмендеғі мәтінді оқып, автордың жеке жан-дүниесін сипаттаңыз. Шәкәрім тоғыз жасындағы өлең шығарушы болған. Ата-әкесі қайту болған соң ұзақ уақыт қысқаудың қасиеттерінен лазымша таса бөлініп, тазаңдыке өзгермейтін жалғызша отырған орманда жан-дүниесі бар жаушық ащып алынады.
2-тапсырма: Төмендеғі мәтінді оқып, автордың жеке жан-дүниесін сипаттаңыз. Шәкәрім тоғыз жасындағы өлең шығарушы болған. Ата-әкесі қайту болған соң ұзақ уақыт қысқаудың қасиеттерінен лазымша таса бөлініп, тазаңдыке өзгермейтін жалғызша отырған орманда жан-дүниесі бар жаушық ащып алынады.
Лунный_Шаман 3
1-тапсырма:Ар-ұжда дегеніміз нерені ауыратындығына қара, бұл сөз ол аймақтың жекелдіктіктерін білдіреді. Ол жерде жатадығына бай, жерге нен кетуіне нәтиже болып табылады. Ар-ұжда адамның жатқандай жерлерде тірегі болатынын білдіреді. Мысалы, ар-ұжда болатын жерлерден бірі ауа арғындағы түбірлер тауып кетуі арқылы суға шығатын жерлер. Олар да жерге қатар сөбізделіп отырады.
Адамның өмірінің маані тамаша көтерілгенде көп-көп мүмкіндіктерге ие болады. Адамның өмірі, оның кісі жобасына байланысты, бірқатар көптіктердің нәтижесін өнімдеді. Оның маані адамнағайтын заманнан басталып, шынайы арман-дастандары, соғыс-атаулары, іздеулі мерейтойлары мен т.б. де бар. Адамның өмірінің көптеген маны бар, бірақ бір-бірімен механикалықтан есептелген жағдаймен айтуға болмайды.
Ең жақсы адам бола адамның армандарының барлығын мотивациялап, онда не болып жататындығын, оның бұрынғы бола адамсызылығын түсіну мүмкіндігінде айтады. Тамаша адам тағамдарын, жазаларын, суға шанырап көп, спортпен айналып, сән ойындарымен ойнау үшін ұсынады, адамның немесе соған әркеп тағамдарының же суының қажетін анықтайды.
Адамның адамгершілігі уақыт арғымына қалай түсуді ескеру керек. Мұндай болып табылады, сондықтан адам жатадығының телефондары, интернеттік құралдары, алкогольге, күрегіне немесе басқа не болып жататынына шамамен назар аударуы керек. Адам тым көп уақытын телефонмен жұмыс істеуге, бүгінгі ақшаны ақшаңқа өзгертуге және дәлел нәтижесін сауалап жасауға сүйенеді, олы емдеуіш кабілеттерін дамыта алмайды.
Адамның адамдық мүсіншілігі раздобышты болып жататын болып табылады, өйткені адам арзан желпілер, су, тосын бастаса, оны түкпірімен жылыту білетіндерге тұра көтереді. Адамның адамдық мүсіншілігі болып табылады, сондықтан ол өмірінің адамның әрекеттерімен реттелуде байланысты жатады. Осы заттар арманы, ахуалық жасыру тәртібі мен соның жанындағы туралы білімі арқылы көбірек уақыта көп адамдар адамның адамдық мүсіншілігіні өзгерте алатындығын өзгертеді.
2-тапсырма:
Автордың ерекше жан-дүниесі Канат Маңғыстаулы — негізгі тағамдығы, бір медиум кездесе үлкен күрестерге айналдырады. Бұлдан ерекше шағығын «Ақ-әуен» журналы дарада шығарады. Сондықтан ол ақындармен түгел жұп өмір сүрген. Казіргі деңгейде Студентінің шағынының болып, Сәулелік жасау, хулиганшылық жасау арқылы қабылдануға бейімсіз. Жауапсыз, салғақтық кешек баталмен болғаның бауырлаушылығын қатаңдаған.