1. Які з наступних напрямів не відносяться до художніх напрямів Просвітництва? а) Романтизм; б) Класицизм; в) Реалізм
1. Які з наступних напрямів не відносяться до художніх напрямів Просвітництва? а) Романтизм; б) Класицизм; в) Реалізм; г) Сентименталізм.
2. Яку роль відігравав Гуллівер, згідно задуму Дж. Свіфта? а) Винахідник і мандрівник; б) Письменник і землероб; в) Лікар і капітан корабля; г) Військовий та інженер.
3. Які групи в Ліліпутії боролися між собою? а) Прихильники крислатих і некрислатих капелюхів; б) Прихильники високих і низьких підборів; в) Прихильники широких і вузьких ременів; г) Монархісти і республіканці.
4. У якому контексті Й. В. Ґете використовує термін "Вільшаний король"? а) Вороги держави; б) Чаклунство; в) Дитяча казка.
2. Яку роль відігравав Гуллівер, згідно задуму Дж. Свіфта? а) Винахідник і мандрівник; б) Письменник і землероб; в) Лікар і капітан корабля; г) Військовий та інженер.
3. Які групи в Ліліпутії боролися між собою? а) Прихильники крислатих і некрислатих капелюхів; б) Прихильники високих і низьких підборів; в) Прихильники широких і вузьких ременів; г) Монархісти і республіканці.
4. У якому контексті Й. В. Ґете використовує термін "Вільшаний король"? а) Вороги держави; б) Чаклунство; в) Дитяча казка.
Emiliya_6350 30
1. Художні напрями Просвітництва включають Романтизм, Класицизм, Реалізм, але не включають Сентименталізм. Сентименталізм – це літературний напрям, що акцентує на почуттях, емоціях та сентиментах, а не на просвітницьких ідеях.2. Згідно задуму Дж. Свіфта, Гуллівер відігравав роль мандрівника і письменника. У романі "Гуллівер у країні лиходіїв" Гуллівер об"їздив різні країни і змістив багато мандрівних пригод. Він також став писати про свої подорожі, що зробило його відомим письменником.
3. У Ліліпутії боролися між собою прихильники крислатих і некрислатих капелюхів. Конфлікт виник в результаті політичних розділів, коли капелюхи стали символом двох політичних партій в Ліліпутії.
4. Й. В. Ґете використовує термін "Вільшаний король" у контексті своєї драми "Фауст". В цьому творі "Вільшаний король" виступає як алегорія влади, що знаходиться поза контролем, і символізує конфлікт між індивідуальною свободою та політичним устроєм суспільства. Цей термін має відношення до політичних та філософських ідей, що присутні в творах Й. В. Ґете.