1) Якое смысле замкнута ў сабе тэрмін дыкое палова ? Чаму гэта палова, што прысвечана Беларэцкім, выклікае такую

  • 12
1) Якое смысле замкнута ў сабе тэрмін "дыкое палова"? Чаму гэта палова, што прысвечана Беларэцкім, выклікае такую настойлівасць? Супраць каго іншага таксама праводзілася абрэшпетаванне дыкога палову? Якім чынамя выкарыстаў Дубатоўка легенду пра Яноўскіх?

2) Якую прафесію і з якой мэтай абраў сабе Андрэй Беларэцкі? Якое стаўленне да свайго дзеяння ўжывае Беларэцкі? Што вызывае ў яго найбольшае хвалюванне пра сучасную Беларусь? Чаму Беларусь ён называе "этнаграфічным райскім кутом"?
Zvezdopad_Na_Gorizonte
13
1) Тэрмін "дыкое палова" мае свае асаблівасці і значэнне, якое можа паўстаць разам з Беларэцкім. Гэты тэрмін выкарыстоўваецца ў асноўным для апісання групы маладых людзей, якія прытрымліваюцца неканвенцыянальных поглядаў, вядуць амаль незалежны спосаб жыцця і маюць самабытны стыль. Дадзеныя маладыя людзі вылічваюць дзяржаву за прычыну свахо дыкага становішча і прысвечваюць ёй большую настойлівасць. Асабліва ўваходзячы ў фокус увагі Андрэю Беларэцкаму, які з пакмуркаю падхадзіў да прамфесту гэтага руху ў Беларусі.

Абрэшпетаванне дыкога палову таксама праводзіла і неабходна было для іншых людзей аднолькавага палова. Некаторыя паласы або палоўнікі не ідэнтыфікавалі сябе з дзэнным рэжымам і прачыталі магістрацкую вобласць і дзеянне дзяржавы, тое, што яны лічылі зла народу, якім яны павінныя былі валоджаць. Некаторыя маладыя матэрыялісты, якія лічылі, што рэжым мае памылкі і зла, яго было абрэшпетавана фізічнай дыкатурой дыкогам паловам. Іх мэтым было высвятленне эпохі і яе крытыка.

Дубатоўка выкарыстоўвае легенду пра Яноўскіх для адлюстравання свайго мэтавага пасярэдніцтва. Гэтыя жанчыны выступалі ў радыкальнасці ў радоку мастацкіх прэзэнтацыяў амаль сярод тысяча было дапоўнена, і атрыманыя прыведзенымі дзецьмі, злоўжывалі іхней злым статкам. Уся гэта браў вітыя ягонку, дэкратызае беларускі краіна і падтрымку натхнёцца беларуская мастацкая культура.

2) Андрэй Беларэцкі абраў сабе прафесію мастака з мэтай выразіць свае думкі і перажыванні праз мастацтва. Адзнакай яго працы з"яўляецца ўнікальны стыль мастацкай актыўнасці, які адлюстравае яго асабістыя погляды і адносіны да сучаснай сітуацыі ў Беларусі. Ён лічыць, што мастацтва павінна быць голасам нават ў найбольшыя часы злачынаў. АБяцанне і неабыямны маральны стан Андрэю Беларэцкаму вызывае найбольшае хвалюванне пра сумяшчэнне беларускага народу, яго традыцый і магуццяў з сучаснымі выклікамі і неабыямнай дыктатуры збяраюць тэрыторыю свайго ёсць нацыянальны роднаў народа.

Беларусь ён называе "этнаграфічным райскім кутом", па тым, што ў яе збіраецца шматлікія этнічныя групы, якія маюць спецыфічныя традыцыі, мовы і культуры. Гэта для яго ўнікальная месца, дзе можна ўдзельнічаць у супольнасці народаў і разумеець іхнюю гісторыю і спосаб жыцця. Такі райскі кут з"яўляецца каштоўным асяроддзем для зразумелліўшых студзеньня і развіцця мастацтва.