1. Захоплюється соломинкою той, хто топиться (народна творчість). б) Мої дід та баба народилися ще кріпаками
1. Захоплюється соломинкою той, хто топиться (народна творчість).
б) Мої дід та баба народилися ще кріпаками, а побралися вже вільними (м. стельмах).
b) Маланка з гафійкою також заробляли (м. коцюбинський).
г) Переправа наша була захлиналась шаленим шквалом полум"я і води (л. костенко).
2. На відпочилім небокраї розгоряється прекрасний (м. стельмах).
б) Семена викликали до князя в палац і наказали зачекати у челядницькій (п. панч).
b) Ні, тату, я буду слухатись (леся українка).
г) Вода тече
б) Мої дід та баба народилися ще кріпаками, а побралися вже вільними (м. стельмах).
b) Маланка з гафійкою також заробляли (м. коцюбинський).
г) Переправа наша була захлиналась шаленим шквалом полум"я і води (л. костенко).
2. На відпочилім небокраї розгоряється прекрасний (м. стельмах).
б) Семена викликали до князя в палац і наказали зачекати у челядницькій (п. панч).
b) Ні, тату, я буду слухатись (леся українка).
г) Вода тече
Сердце_Океана 56
1. Захоплюється соломинкою той, хто топиться (народна творчість).Один з основних принципів української народної творчості - це символізм. У даній прислів"ї, соломинка є символом незначної деталі або малозначної справи, в той час як топіння представляє серйозну, набридливу або складну ситуацію. Таким чином, прислів"я означає, що людина може втратити головне, занурившись в незначні, несуттєві або непотрібні справи.
б) Мої дід та баба народилися ще кріпаками, а побралися вже вільними (м. стельмах).
У цьому реченні розповідається про те, що дід та баба автора народилися в умовах кріпацтва, коли людина була власністю поміщика і позбавлена свободи. Однак, після скасування кріпосного права, вони побралися, коли вже були вільними людьми. Це вказує на перемогу свободи та можливість змін.
b) Малятко з гафійкою також заробляли (м. коцюбинський).
Це речення описує, як маленьке дитя, вживаючи гафійку (вид одягу), також заробляло гроші. Це може бути спосіб, яким дитя принесло користь або прибуток своїй родині або собі самому (наприклад, продаванням чогось, виконанням певних завдань). Це демонструє працьовитість і винахідливість навіть у маленьких дітей.
г) Переправа наша була захлиналась шаленим шквалом полум"я і води (л. костенко).
У цьому реченні автор описує небезпечну ситуацію під час переправи через водойму (найімовірніше, річку або озеро). Використовуючи образи "шалений шквал полум"я і води", автор наголошує на руйнівній силі цієї стихії та важкості проходження через неї.
2. На відпочилім небокраї розгоряється прекрасний (м. стельмах).
Це речення описує явище, коли на безхмарному небосхилі відбувається чи з"являється щось прекрасне або вражаюче. Автор використав образ "розгоряється" для підкреслення магічності та неповторності цього явища.
б) Семена викликали до князя в палац і наказали зачекати у челядницькій (п. панч).
У цьому реченні розповідається про подію, коли семени, імовірно, якась вагома або впливова постать, запросив їх до свого палацу та наказав почекати у челядницькій кімнаті. Челядницька - це кімната або частина будівлі, де зазвичай розміщувалися прислуга чи слуги. Це може свідчити про те, що семена мали нагоду побувати важливого заходу або стикнутися з впливовими людьми.
b) Ні, тату, я буду слухатись (леся українка).
Це речення виражає намір або рішення дівчинки підлітка слухатися свого батька. Воно може бути відповіддю на якусь пропозицію або зауваження батька, а також вказувати на відповідальність та слухняність персонажа.
г) Вода тече...
Це неповне речення може бути продовженням якогось поезійного рядка або витягом з вірша, де автор описує рух води. Фраза "вода тече" може символізувати постійний рух, життєвий потік або відображати природні закони і процеси. Воно може бути й загадкою, що запрошує читача замислитися про глибинний зміст тих словесних конструкцій, які в першому натяку здаються очевидними.