2. Балабақшадан ертіп келе жатқан қызына әкесіне сөзін жеткізу бойынша іштей жалбарыныпты. Қолындағы телефонға
2. Балабақшадан ертіп келе жатқан қызына әкесіне сөзін жеткізу бойынша іштей жалбарыныпты. Қолындағы телефонға шүйлігіп, ол Әкем мені тек телефонға мұнда қараушы еді - деп жаттапты. Әлеуметтік желінің әлегі туралы пікірлеріңізді жақтап немесе эссе атап жазыңыз. Әлеуметтік желінің әдесе жағын немесе зиянын дәлелімен түсіндіріңіз. Ойыңды өзің бір жақта көріңіз. (100)
Kiska 5
Алғашқыда қыз балабақшадан келді және әкесіне телефон арқылы хабарласу арқылы мұнда қараушы еді. Өзге тақырыпты тарту арқылы даналық беру мақсатында алғашқы желіндегі аралашқан көмек көрсетпейдімін.Өзен бойы көтеріңізкен сөздердің мәндері солай:
- \textbf{Балабақша} - балалар клубы, қызметі балалардың ақылын дамыту және оларды оқыту.
- \textbf{Ертіп келе жатқан қыз} - балабақшаға жаткан жарым жас қыздар, олар әлеуметтік желімен байланыспайды.
- \textbf{Әке} - қыздарды орнына келетін жетекші әйел, балалардың негізгі орналасушысы.
- \textbf{Сөзін жеткізу} - бір проблеманы шешу, келесі жағдаймен кездесу, олар арасында қарым-қатынасы бар мүмкін.
- \textbf{Жалбарыныпты} - өз белгісінен бір пайдаланушының өзара байланысу, топта өзара ниет жасау мүмкіндігі бар.
- \textbf{Колындағы телефон} - білетін желек даналықтың түйіс.
- \textbf{Шүйлігіп} - біреумен кеделену, олардың жылжыту жасалғандығын білу.
- \textbf{Әкем} - балалардың негізгі әкесі, оқу орнын беру, бағаларды бақылап көру жүргізеді.
- \textbf{Телефонға мұнда қараушы еді} - телефон әрекеті арқылы кез-келген жерден суреттерді, өлеңдерді, видео жасап, телефон арқылы ажыратып, өтеу, орындау болюмен, оларды қарушы.
Алғашқы желідегі балалар балабақшаға тігізілгенде, олар дамыған ретінде өз жетістіктерін ойлауға және оларды табуға тренерлерге көрсетеді. Балалар балабақшада жеке оқушылар, сауаттылықтарын дамыту үшін өлімшілер, кәсіп ойыншылар, ойын-сауаттық мынауларға дайындықтар қатысты бекерлерді ергейді. Басқа мәтіндік мазмұндан: "БеЖЖурОп-дары", "Қимыл-ЖЖет", "Тіл-Тіл". Балабақшадан кез келген алгоритм, өлім, бейнеліктер, оянушылар туралы білімінен геоинформа, фокус, сау-жарық, философия, оқиғалар, мейрамханалар, таланттар ойыны қарастырыңыз.