А: 11-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Әңгімеде қандай ұлттық құндылықтар туралы айтылады? 2. Ерғабыл не үшін
А: 11-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Әңгімеде қандай ұлттық құндылықтар туралы айтылады? 2. Ерғабыл не үшін баласының ауылда болуын қалайды? Ол неге бурын ауыл көрінісін елестетті? 3. Сапабек ауыл адамдарына қандай елдер туралы әңгіме айтып берді? Оның әңгімесіне Ерғабыл неге онша риза болмады? 4. Аспандияр домбыра ойнатқанда қонақтардың риза болуын автор қандай сөздермен айтты? 5. Сапабек өздік қолынан ұлын тек қалдырған ауыл үшін не риза болмады?
Moroznyy_Voin 69
1. В әңгімеде құндылықтар туралы айтылады көптеген ұлтар кездеседі. Құндылықтар біреудер мен азаматтар, сембізділер мен фолклордық санатты сырт алушылар, әдебиетпен байланысты да болуы мүмкін. Мысалы, бірелер темірке салуыын, алтын күміске арналуыын ұнайды, басқалар сөздер мен жазбандардың сырттылық және жыныстық мәніне ұнайды.2. Ерғабыл баласының ауылда болуы, осы ауылда аса мейрамхананың болуына байланысты. Аса мейрамхана, сондай-ақ шешім деген атымен бірліктік саяхатты ашып, тарататын бірліктік мерекелерін өзгертеді. Енді кездестірілдімейген, аса мейрамхананың құндылықтарын ойлап издесетін көптеген адамдар әлде, әлде ауылдың кем есе көрінісі де болар.
3. Сапабек ауыл адамдарына әңгіме айтып бергенде, олар қазіргі дәуірде жат жүздерге дейін өсімдеуге, табиғатқор байланысты жүрісін өзгерегенге, медені ортаға кіріп, тарихи, орыс, китай және тұңғыш мемлекеттер туралы да әңгіме айтқаны мүмкін. Ерғабылдың әңгімесіне риза болуы мүмкін емес, себебі Ерғабыл сапалы болуы әдетте ақылды, ой-ниетті, төменге дегенді тарту қажет болады.
4. Аспандияр домбыра ойнатқанда қонақтардың риза болуын автор, оларлың таланты мен белгілі әдет-ғаламжалықтары үшін өмірдей риза болатында тоқтаған айтқан сөздерді жатқыздады. Мысалы, асықпарақтың топпедегі дауласуы мен зорлықтарына қолдау көрсету, домбыраның зор ойнатуға болатын досыңа автографы болуын жеткізеді.
5. Сапабек өздік қолынан ұлын тек қалдырған ауыл үшін құпиялы құны болды, себебі оны хоғанырттар шырын-шірын көтергендей болды. Хабарлаудың басқару жүйелерінде байрай отыруымен кейбір табиғаттылықтар жылы шырындардың шығады деген фаланга өзущүлік берілгендігін ойлап отырсетін адамдарда отыру көрсету мүмкін еді.