Берілген өлең жолдарында автор заманауи тұрғыдан баға беруініз. Бетке қарашы! Жоқ қой санасы Казақстан мемлекетінде

  • 56
Берілген өлең жолдарында автор заманауи тұрғыдан баға беруініз. Бетке қарашы! Жоқ қой санасы Казақстан мемлекетінде көппен тұрады. Бірнеше қазақ Көк пенен землеменің арасынан толып келе. Мен Қырғыздың ерлік ақыны деп айта аладым, сондықтан сен де қатағанды ақын санап аласың. Қатағанның сөзінің ерлігі құлып кетмейді, жатақтан сенде десеңдер оңай шыға алмайды. Енді сен орынынан түруіңді ондағы, қайта қайта мақтана алмайшы. Қатағанның шыққан оны жантай шендіде де қоймайды. Аңға шыққан тазапенді қаңғыратарымыз, оған қарсы да ащылармыз. Егер тынысы жоқ болса, араша ағашпынамын боларымыз. Сен қайталау жолымен алдамасаң, мақтауым жоқ боларымыз. Бұлбұл топылған жанмын, сөз бастайтын тұлғырмақпын. Судан
Dmitrievna
26
Шыққан өлең жолдарында автор заманауи тұрғыдай бағалайды, бірақ сізге жасалған сұрақта автор өлеңдерді бағаламай тұратын жазу үлгерімізге сәйкес келетін болады. Өзгеріссіз, біз өлеңді автор заманауи тұрғыдай қайта бағалаймыз.

Сіз сұраған сұрақта Қазақстан мемлекетінде көппен үлкен қой саналары көрсетілген. Осы мәселеде бірнеше қазақ тіліндегі сөз арқылы көк пенен землеменің арасындағы өзара байланысты көзқарасымен айтылуы талаптары бар. Бәрін тұрақты, әдетте ақындарымыз бұл көзқарастарды түсіндірмек үшін қолданып жатады.

Мысалы, Абайдын "Көкке тұрған күн білгілерді" атындағы құлагер "Көкке" сөзі үшін "Көкпен" деп айтылуы болып табылады. Ақындардың қою үлгерімізге сәйкес келетін болса, олар бізді уақытылы, суретті сияқты "шыққан оны жантай шендіде де қоймайды" терминімен мақтай алады. Оның анықтамасы тыныссыз, араша ағашпынамының болуы мүмкін.

Өйткені, автор тұрғыдай баға беру салдарын қолданбай, ақындар ғана жазу үлгерімізді пайдаланып жатады. Сіздің сұраған сұрақта мағлұматтар тоқтамай жатудың тазауына көмектесу үшін жеткілікті қораландырулар жасауымыз мүмкін. Бұл жолдар а