"Қолбасашы, шынайы" сөздерін жекеше түрде жіктеу үшін, біз осы сөздердіге сөйлем атап, оның жеке атайымын түземіз.
"Қолбасашы" сөзінің атасы "қолбаса", "-шы" жеке сөзінің атасы және "-шы" қосымша сөзінің атасынан тұрады. "Қолбаса" сөзі "қол" және "баса" сөздерінің қосымша сөзі болып, солардың өздерінің мағынасына жол береді. "Қол" сөзі "тамақ" деген мағынасын туралы түсімдендіріп отыр *дүрыстік айтуымын*. "Баса" сөзі "қастерлеу" деген мағынасын қосымшадан анықтау керек. Бірақ "тамақ қастерлеуші" деген сөйлем өте ұзақ деп ойлаймын, сондықтан "қолбасашы" сөздерін "тамақтан қастерленген" арқылы түсіндіредім.
"Шынайы" сөзінің атасы "шынау" сөзі болып, "шынау" сөзі "тәжірибеден түсіруге" мән береді. "Шынайы" сөзіні "тәжірибеден түсірген" деп арқылы түсіну мүмкін.
Сондай-ақ, "Қолбасашы, шынайы" сөздерінің аталуы арқылы, біз сөздердің толық мағынасын түсіндіреміз: "Қолбасашы" сөзі "тамақтан қастерленген" және "шынау" сөзі "тәжірибеден түсірген" деп айтылуы мүмкін.
Пчела 60
"Қолбасашы, шынайы" сөздерін жекеше түрде жіктеу үшін, біз осы сөздердіге сөйлем атап, оның жеке атайымын түземіз."Қолбасашы" сөзінің атасы "қолбаса", "-шы" жеке сөзінің атасы және "-шы" қосымша сөзінің атасынан тұрады. "Қолбаса" сөзі "қол" және "баса" сөздерінің қосымша сөзі болып, солардың өздерінің мағынасына жол береді. "Қол" сөзі "тамақ" деген мағынасын туралы түсімдендіріп отыр *дүрыстік айтуымын*. "Баса" сөзі "қастерлеу" деген мағынасын қосымшадан анықтау керек. Бірақ "тамақ қастерлеуші" деген сөйлем өте ұзақ деп ойлаймын, сондықтан "қолбасашы" сөздерін "тамақтан қастерленген" арқылы түсіндіредім.
"Шынайы" сөзінің атасы "шынау" сөзі болып, "шынау" сөзі "тәжірибеден түсіруге" мән береді. "Шынайы" сөзіні "тәжірибеден түсірген" деп арқылы түсіну мүмкін.
Сондай-ақ, "Қолбасашы, шынайы" сөздерінің аталуы арқылы, біз сөздердің толық мағынасын түсіндіреміз: "Қолбасашы" сөзі "тамақтан қастерленген" және "шынау" сөзі "тәжірибеден түсірген" деп айтылуы мүмкін.