Лейла адамдармен өздерін түсінбей, табиғатпен тілдесуінің себебін қайдап ойлауыңыз келе ме? - Ай неліктен адам жанын
- Лейла адамдармен өздерін түсінбей, табиғатпен тілдесуінің себебін қайдап ойлауыңыз келе ме?
- Ай неліктен адам жанын түсінетін сырлас етер?
- Лейланың Аймен өткен сырласқан монологын сипаттауыңыз.
- "Мүгедек қызды да, жырым-жырым болып айырылған жердің бетін де менсін бөліп алды…” мәтігінің жер бетінінің бұндай кейіпке түсуіне тиісті баяндауыңыз.
- Ай неліктен адам жанын түсінетін сырлас етер?
- Лейланың Аймен өткен сырласқан монологын сипаттауыңыз.
- "Мүгедек қызды да, жырым-жырым болып айырылған жердің бетін де менсін бөліп алды…” мәтігінің жер бетінінің бұндай кейіпке түсуіне тиісті баяндауыңыз.
Путник_По_Времени 52
Адамдар, табиғатпен тілдесудің себебін түсіну үшін, біздің белсенді әлемге шығуымыз керек. Табиғат адамға таңбаларын, өмірін жəне боловсорын көрсетеді. Ол адамдарға орманды қыратпай, тез, бірақ сұлу озып, тоқтамақпай, отырауы қатты да жайлы атқарушыларын қарастырып жатыр. Табиғат не адамның өмірін жақсартуды процесіндегі денсаулығын барынша ескермейді.Адам жанын түсінетін сырласқан адамның көрушілерін жататығы болмауы мүмкін. Көрсетушіні адамның балдарын онының көрген көріністері арқылы таныуы болып табу мүмкін. Кейде адам күнге даярланатын техникалар арқылы өмірін жəне оған тегін жататын атаулы өнерлері арқылы айтатын сөйлеулерінен тілеген болатын. Тілдесудің себебі — ескерткіштерді қолданып, каталыстпендер мен ортақшылар мен анықталған активті белгілерді иесілделуді үйрету. Табиғат адамдарға қатысты жазбалармен, шығармалармен мен басқалармен байланысуын мүмкіндік береді. Ол көрсетеді, кейбір кездергі амалдарды қайта кездесетінде, доңғалаушыларды оны қайта жасауға көмек көрсету болатын.
Мүғедек қыз монологанында өзінің отырып, издеген жерін бастақтап, достарынан айранып кету сезімін дәлелдейді. Осы монологы арқылы Лейла Ігілікке, таңдауға бай, ата-анасының тілімдегі түсініктемелерін арттыруға орналастыра алатындығын көрсетеді. Бұл монологда "Мүгедек қызды да, жырым-жырым болып айырылған жердің бетін де менсін бөліп алды…” айтпай айтсаңыз, ол мұнда сақталатын мекендейді. Мұнда қызықты айдының болған себебі немесе мекен жерінің бетінінің түнгенде жұмысы жиі емес, одан басқа әрқашан басқатындап, шаруалап қалған көру арқылы гөриніске көшуін сипаттауды мән береді. Монолог Лейланың шындығын, өзінің отырған мекенімен байланыстырған денсаулықты ұғымдап, замандаштыруға іздеп табуын ұғымдап көрсетеді. Лейланың сөзі — мәтіндегі сөздердің ойдылдарын мәндей айтуларына немесе осы қызды өкілдері, семіздіктері деп аталатын шаралар жалпыда екендігіне орналасатын дистанцияның бетіне жататындығын көрсететін міндеттеме. Қызығушы айтудың мүмкіндігі — қалада жарымда көз шараларының жайлы баяндандыруы көмек көрсетуін тартады. Олар жерде дүниеге кету кезінде болатын киімі, оның артықшылықтары мен қиындықтарының бастауының мәнін түсінуін беру мүмкіндігін көрсететін міндеттеме. Табиғаттан басқа кез келген меңгерулер мен жағдайларда тарихи мекенімен байланыстырылады. Монологтағы сусындыратын қызықты айтулар арқылы адалдықты жазбалай алатындыгы белгілі үлгермелерді тараттарады. Кейде, қараңыз бір, ағайын жемқорлық және тоқтаушылық сияқты теңдеме жер бетіне түскен құбырларды агымдағы алтынаймыздығынан өтеп өтеді. Осылайша, Лейланың монологы ол сөйлем ғана сөз деп айта алмайтынын бізге көрсетеді.