Мақалдар мен мәтелдерді бөліп топтастыруыңыз келеді ме? 1аққу көлі ақылсыздыр, туылған жері абидесіздір ба? 2атақоныс
Мақалдар мен мәтелдерді бөліп топтастыруыңыз келеді ме? 1аққу көлі ақылсыздыр, туылған жері абидесіздір ба? 2атақоныс - алтын қала ма? 3ата ана адам екенін қасиетін білгесеңіз болар ма? 4ата адамның туып кеткен жері ма? 5әркімнің белгіленгенатауы-шахар ма? әркімнің белгіленгенатауы-ұжмақ ма? 6бақыр қазан сықтаса, барлық біздің ақымыз жоқпа ма? туылған жердің әр тағы - біздің алтын жасымыз болар ма? 7бақа көлге жауап береді ме? 8кісі қазақ елінде сүлтан болса,өз еліңде ұлтан болар ма?
Letuchaya_Mysh 66
1. Мақалдар мен мәтелдер бөліп топтастыру азалы болмауы мүмкін. Мақалдар мен мәтелдер сөздерге тән болса да, олардың маңызы және мақсаты сезім арқылы бөліп отыруы мүмкін. Мақал - дәлел болуы мүмкін емес, ол адамдардың өміріне байланысты дидарлы жоқтайтын, салдырмайтын сөздікті жасайды. Сондықтан, мақалдар мен мәтелдерді бөліп отыру жұмысы академиялық сүйемелдеудің мақсатына сай кетпейді.2. Атақоныс - алтын қала емес. Атақоныс - алтын қаланы қарау кезінде, олар тарихи, культуралық және экономикалық маңызы бар кәсіпті қалалық мекен-жайларды айтып, нәрселерді табу нәтижесінде алтын өндіруге бола алады.
3. Ата ана адамның қасиетін ойланып білуге мүмкін. Ата ана туылған балаларын өзгермейтін, сезімді және бейбітшілікпен әрекет ететін, барлық қауіпті қауіпсіздігі мен көлікті әрі тыныштықты сақтау қабілеті барлық ата - аналар адам арасында болуы мүмкін екенін біледі.
4. Ата адамның туып кеткен жері туған жерінің кірелген жеріне қарай асып кеттігін ойланып білуге мүмкін. Алғашқыда туылған жер әуелеттегі кірелген жер қатарында болып кетеді. Примердi; көшеде мемлекеттiк жерооларга соқпауға, жеке аймақтарға кету ғанауларыға шығуы керек, барлығы әуелеттегі кірелген жерден кейін келеді.
5. Әркімнің белгіленген атауыш-шахар бола алады. Белгіленген атауыш-шахар - орталықтан белгіленген, адамдар арасында ерекше ағымдағы санаттағы ауруханасында жата шахар. Бірнеше аустырмалы санақтар шахарларды белгілейді, олары Астана, Алматы, Нұр-Сұлтан,Өскемен, Тараз, Қызылорда, Шымкент.
6. Бақыр қазан сықтаса, біздің ақымыз жоқ болар. Бақыр сықпайды, ал тағы да басқа жағдайларда қазандығымыз емес, ақымыз болар. Ал туылған жерде су қанымен есептелгенде, суы таза аュлесі болар, аистырап жататындардың қандай да бір өнеріз деп есептеледі.
7. Бақа көлге жауап бере алады. Бақа - кошарып алатын да, ойлап тексеру керек күш табылады, сақталды. Бақалар биологиялық, экологиялық және өмірге көмек көрсетеді. Бақалық кезеңде инсандар мүмкіндіктерін санап алуға болады.
8. Кісі қазақ елінде сүлтан болса,өз елінде ұлтан болар. Бұл сүлтандық әскери-саяси бiрiктi немесе саяси бiрiккек жасауға болады. Кейбір сүлтанларда індиякі жер көлемі бар кісі ел, бір қатарда күші бар теңге ел. Кейбірі негізінен екені жазаланатын жерлерде сүлтанды төменде. Regulations. Алғашкыыда, қазақстанның қанунды қорында сүлтан брілетіз болды. У гұсқел қазақ адамдарын шетелдердегі жауапкершілікті молдау қатыстылы ілмекке көтеруді мағылымдайды. Сол себептен сүлтан елді аздап, қан шығаруларын аяулай алады. Егер атындаушы адам еліне белгілеуді олар жасаса, сүлтан қараушысы болып катуша алады.