Жарлықшама: «Бәйтерек» сөзі жалпыретті көрінісімен қазақ ғалымы Н. Айтұлы көлем жасауымен өзінің үшін орналасқан жасақтамасының сызығында марапаттау байланысты айтылып жатады.
Біздің шығармада «Бәйтерек» сөзінің тағылымына дегендерге толығымен түсіндіруге бастаймыз. «Бәйтерек» сөзі, қазіргі қазақ тілінде, Қазақстан таңбасы мен бастамасы болып табылады. Бұл сөз дайын болғанынан бастап дептеп отырмыз: «Бәйтерек».
Бәйтерек тақырыбы барудың маңызды бағыттарыны түсіну үшін біз сондай-ақ бастамасын жою жолын пайдаланамыз. «Бәй» өзі - үйек, айналас, басау бағыттарын білдіреді. «терек» сөзі - жерге байлау, отыру, басау бағыттарын білдіреді. Сондай-ақ, «Бәйтерек» сөзі - үйек бағытын жерге байлау жəне жаттығуын оздатады.
Толығымен айтқанда, «Бәйтерек» сөзі, жерге байлау, отыру жəне жаттығуын оздату бағыттарын белгілейді. Ол керемет орналастырылған сөздердің қазақ тіліндегі қонақты көріністерімен жазылған сөз.
Тағылымның айтасуда «Бәйтерек» сөзінің көлем жасауымен байланысты да айталады. Бәйтерек сөзінің көлемі, мәтінде «Бәйтерек» есімінің бастамасындағы қазақ таңбасы және бастамасы қамтамасыз екі картада жасалған. Бұл байланыста «Бәйтерек» сөзінің көлемі де эстетикалық жағдайын табатын құбылардың өнімдерімен анықталатындың алдындағы шығарма болып табылады.
Сондықтан, «Бәйтерек» сөзінің тағылымы қазақ ғалымы Н. Айтұлының үйек, отыру жəне тереңдету бағыттарын мазмұндайды айтатынымен бірге, ол қазақ тілінің красиваялық нұсқасын, эстетикалық жағдайын зерттеу керек орналасқан сөз болып табылады.
Magnitnyy_Pirat 53
Жарлықшама: «Бәйтерек» сөзі жалпыретті көрінісімен қазақ ғалымы Н. Айтұлы көлем жасауымен өзінің үшін орналасқан жасақтамасының сызығында марапаттау байланысты айтылып жатады.Біздің шығармада «Бәйтерек» сөзінің тағылымына дегендерге толығымен түсіндіруге бастаймыз. «Бәйтерек» сөзі, қазіргі қазақ тілінде, Қазақстан таңбасы мен бастамасы болып табылады. Бұл сөз дайын болғанынан бастап дептеп отырмыз: «Бәйтерек».
Бәйтерек тақырыбы барудың маңызды бағыттарыны түсіну үшін біз сондай-ақ бастамасын жою жолын пайдаланамыз. «Бәй» өзі - үйек, айналас, басау бағыттарын білдіреді. «терек» сөзі - жерге байлау, отыру, басау бағыттарын білдіреді. Сондай-ақ, «Бәйтерек» сөзі - үйек бағытын жерге байлау жəне жаттығуын оздатады.
Толығымен айтқанда, «Бәйтерек» сөзі, жерге байлау, отыру жəне жаттығуын оздату бағыттарын белгілейді. Ол керемет орналастырылған сөздердің қазақ тіліндегі қонақты көріністерімен жазылған сөз.
Тағылымның айтасуда «Бәйтерек» сөзінің көлем жасауымен байланысты да айталады. Бәйтерек сөзінің көлемі, мәтінде «Бәйтерек» есімінің бастамасындағы қазақ таңбасы және бастамасы қамтамасыз екі картада жасалған. Бұл байланыста «Бәйтерек» сөзінің көлемі де эстетикалық жағдайын табатын құбылардың өнімдерімен анықталатындың алдындағы шығарма болып табылады.
Сондықтан, «Бәйтерек» сөзінің тағылымы қазақ ғалымы Н. Айтұлының үйек, отыру жəне тереңдету бағыттарын мазмұндайды айтатынымен бірге, ол қазақ тілінің красиваялық нұсқасын, эстетикалық жағдайын зерттеу керек орналасқан сөз болып табылады.