На основі картини І. Їжакевича складіть розповідь про Кирилівську стоянку з використанням наданої інформації

  • 52
На основі картини І. Їжакевича складіть розповідь про Кирилівську стоянку з використанням наданої інформації. На передньому плані зображено... Незначно позаду видно... Ліворуч можна побачити... Щодо житла на цій стоянці... Очевидно, що основним заняттям жителів цієї стоянки було...
Марат
62
ловлення риби. Картинка І. Їжакевича "Кирилівська стоянка" відображає життя на благоустроєній рибальській стоянці, яка розташована на березі річки або озера.

На передньому плані зображено декілька рибалок, які зосереджено велюрово зайняті своїм улюбленим заняттям - ловлею риби. Вони уважно спостерігають за поплавками та готові ухопити момент, щоб зловити найціннішого трофея. Рибалки сидять на невеликих дерев"яних сидіннях, розташованих поблизу води, що спрощує ловлю.

Незначно позаду видно крихітного хлопчика, який цікаво спостерігає за рибалками. Він можливо мріє сам на доросленькому віці практикувати цю захоплюючу справу.

Ліворуч можна побачити причілок для човнів. Тут причалені кілька човнів різного типу і розміру. Вони готові відправитися в море або ще глибокіші водойми у пошуках здобичі. Човни виготовлені з міцного дерева, з надійними металевими кріпленнями і мають спеціальне обладнання для лову риби.

Щодо житла на цій стоянці, поруч з причілком можна помітити кілька дерев"яних будиночків. Ці домівки слугують житлом для рибалок, які вирішили провести більше одного дня на стоянці. Вони прикрашені простою, але охайною українською національною вишивкою, що надає їм особливої затишності.

Очевидно, що основним заняттям жителів цієї стоянки було ловлення риби. Вони з великим захопленням проводили багато годин на березі, чекаючи на найбільшу рибину. Цей момент картина передає особливо яскраво, адже рибалки настільки заглиблюються в процес лову, що у них немає часу навіть поглянути на карту. Саме це допомагає рибалцям забути про проблеми і турботи повсякденного життя та насолоджуватися затишком та спокоєм природи.