На што ўпіраюцца сюжэтныя канфлікты ў аповесці У палескай глушы

  • 27
На што ўпіраюцца сюжэтныя канфлікты ў аповесці "У палескай глушы"?
Vesenniy_Dozhd_9582
45
В аповесці "У палескай глушы" сюжэтныя канфлікты з"яўляюцца ключовым элементам для развіцця сюжэту і прадастаўлення галоўных пастаў. Аповесць напісана Барысам Савіным, адзімкі якога Савін, дэскрыптарска павязанай групы кадраў рэзідэнцыі ДА.ТИ.На.РЭ. Аўтар прадставіў асноўных герояў - Зіна Жэвага і Аляксея Маланько, на фоне шматлікіх пастаў, якія дазваляюць выразней паказаць сюжэтныя канфлікты.

Першы сюжэтны конфлікт ў аповесці паўстае паміж Аляксеем Маланька і Зіна Жэвагай. Зіна - маленкая дзяўчынка, якая жыве ў палескай глушы. Яна шукае сваю стратаваную братушку і змагаецца з пачуццём адсутнасці бацькоўскай любові. У аповесці паказаныя маменты, калі Зіна сабіраецца на шукальныя агульныя могілкі. Удакладняяцца і ачышчаюцца сюжэтныя лініі твору. Зіна прыйшла ў Баранавіку і іскала Брусліка. Маці, да якой Зіна ішла, яе не пусціла.

Другі сюжэтны конфлікт у аповесці з"яўляецца паміж Аляксеем Маланька і Сашкам Гружыным. Аляксей Маланько знаходзіць у сядзібе дачны дом, які ў сваім часе абыходзіў Сапега. Аляксей звяртаецца да БС з просьбай прысвоіць дацу Зіне Жэвай. Адправяючыся ў Баранавікі, заўсёды Аляксей паспрабаваў вяртануць дому. Яго затрымаў Сашка Гружыны. Сашка Гружыны ёсць сын імавернага замашніка, правого пасёлку. Ягонак ходзіў мільены і каптзаробляннецкога барацьбы. Мій батэта лічыў сабе. Веў Кудымаўцу, які разраунаваўся ў Баранавік. By treated Це было ужо і давно.

На трэці сюжэтны канфлікт ішчацца Падор з Бэлькай. Падор - галоўная геройня аповесці. Вона мае двучасныя умовы школы, абуткі і варагі. Адтуль і цягнула ее ў Ліду. Аня - нарукова, прыезд жены да паўнаты цирка. Спалены прыехалец гарада. Пасля гэтага Цэніць начаў шукаць у адукацыі 10-гадовую Альонку Збаражанку. Заважаў сваёй научной чыні. Ён граваў у хлопцам ва ўчэбе, усецянымі ў сваёй школе. Там адпачылі ад вучобы.

Вось такім чынам, сюжэтныя канфлікты ў аповесці "У палескай глушы" прадастаўляюць фон для асноўнага развіцця сюжэту і даюць магчымасць крыніцам зразумела ўзнікаць праблемы і рашэнні. Кожны сюжэтны конфлікт памятае асяроддзе, пастаў, дапамагае наматываць адказныя пастаў - усе гэта расшырае інфармацыю аб галоўных героях і ідэях, прадстаўленых у аповесці. Раскалолся гёсці і ў аповесці.

Я надзеюся, што гэты падрабязны адказ дапаможа вам лепш зразумець сюжэтныя канфлікты у аповесці "У палескай глушы". Калі ў вас ёсць яшчэ якія-небудзь пытанні, не саромейцеся пытаць! Я ўсё яшчэ гатовы дапамагчы!