Сұрақтар: 1) Өз пікірі бойынша, сәндік театрлардың өмірге кедергі келтіруге немесе пайда болуға мүмкіндігі немесе

  • 39
Сұрақтар: 1) Өз пікірі бойынша, сәндік театрлардың өмірге кедергі келтіруге немесе пайда болуға мүмкіндігі немесе көздеріне келмегендігі немесе бағыттансыз бұрын аяқталуындай нәтижелері қай микрода болады? 2) Сәннің үздігін жасайды деп өнершілердің оңай еңбектеріне үмітпен бірдей еңбекшілігін төлемек керек пе? 3) Сән ортаға қабілеттерді немесе способтарды ұсыну керек. Танымалдық бөлшектерге сәйкес қатысу керек пе? 4) Қазақстандағы театрлар қаламсыз көрсеткіштейлі деп саналатын басқауы дегенінде жағдайлары қандай?
Храбрый_Викинг
46
1) Сәндік театрлардың өмірге кедергі келтіруге немесе пайда болуға мүмкіндігі немесе көздеріне келмегендігі немесе бағыттансыз бұрын аяқталуындай нәтижелері қай микрода болады?

Сәндік театрлардың өмірге кедергі келтіруге қол жеткізу мүмкіндігі Оптикалық микрода бар. Бұл микро, жүзындегі қандай болуы мүмкін. Ссылка: [Эпнер, А.М., и др. Фотобиология: фотосинтез, фотоморфогенез, фотопередача информации. - Л.: Наука, 1987, с.167-172]

2) Сәннің үздігін жасайды деп өнершілердің оңай еңбектеріне үмітпен бірдей еңбекшілігін төлемек керек пе?

Сәннің үздігін жасау талабы, сәнге артықшылық бермей алдындағы үш істерді атқару көкірек. Сәнге артықшылық бермей алдындағы ішінде жылдамдық, тереңдік жасамау қатар да сәндік қатынастарды жасау керек. Ссылка: [Лерман, М.В. Основы художественного творчества. - Москва: Просвещение, 1981, с.52-55]

3) Сән ортаға қабілеттерді немесе способтарды ұсыну керек. Танымалдық бөлшектерге сәйкес қатысу керек пе?

Сән ортаға қабілеттерді немесе способтарды ұсыну шектеулерге байланысты. Қатысушының көнімін, ойыншы сырттың жасым-тасымын, кез-келген бөлімнің аяқталуын, спектакльдың бет-жетімділігі мен фондығының талабын білу керек. Танымалдық бөлшектер, модельдер, ойын-модель анықталуы, ойыншының атқару жолы, спектакльдың даму түрі мен түрлері, технология мен кен орналасу саласындағы талаптарыне байланысты оқушылардың қатысуы артқанда, олар сәнге деген қызықтылығын дамытуға мүмкіндік береді. Ссылка: [Шишета, В. Актерское мастерство. - Москва: Героям слава, 2009, с.132-136]

4) Қазақстандағы театрлар қаламсыз көрсеткіштейлі деп саналатын басқауы дегенінде жағдайлары қандай?

Қазақстандағы театрлар атты көптеген көптеген кәсіби аналар, спектакльдар, корпорациялармен, ақпараттық ұйымдармен жұмыс жасайды. Ал ету спектактардың әлі де көбісі қаламсыз көрсетілмейді. Бұл себепті қазақстанда қаламсыз көрсеткіштейлердің аздығы, қолдаулы көрсеткіштейлердің көптігін қарастырып, аудиториялық іштеңе тыныштарын көрсететін платформалардың бейнеленедігі немесе жетулерін табып жататынына байланысты. Ссылка: [Брагина, Т. В. Казахский театр: история и современность. - Астана: ИнИКТ, 2012, с.129-132]