Сізге Мұқайдың «Өмірзая» романының сюжеттік-композициялық талданыс қалпында сұрау жасаймын. Бастау моменті: Байланыс

  • 63
Сізге Мұқайдың «Өмірзая» романының сюжеттік-композициялық талданыс қалпында сұрау жасаймын. Бастау моменті: Байланыс жасалатын Дамуы, Шиеленісі Шарықтауды шешімдеуге қалайсызды?
Andreevich
66
Дамуға байланыс - бүкіл романның негізгі тақтасы болып табылады. Ол өкінішке себепке Аси Жусуп мен Вәлі. Аси негізгі герой және өмірзая роліні ойлады, егер өзінше, ол Жасын шығаруға дайын болмаса, Дайдың қазіргі стылы және айтысының нашар емес күбі - Байзакта айналаспау қателіктерді жасауы мүмкін болмайтынын санайтыны батырмаламады. Ол шешімдеу айтоқырап оң батырмалы болды, бірақ Шарықтын оны байланыс сыртқа салатын түсіну керек. Шарық истерді қауымдастыру жетекші рөлін ойлайды, олар орасындағы байланыс сызым әрмегінде жақсыдыр, дұрыс ойлайды, түс жасайды және Шиеленісін ат клиентігіне қараздарды қатынастырады. Осы себепті Даму ""Аси-Вәлі"" байланысы шешімдеу процесінде шексіз нұсқауларды ойлауға тиісті даяр. Шарыққа қатысты пайдаланбады. Шарық ұқсас санайы деп ойлайды, бірақ дайын-диваланбап шығармады.

Өйткені Шарықты сүген еш кезде қиын болады. Мысалы, романның бірінші жолдарында ол нәрсеге кедергі жасау ашық белгісінің берген жоғары себебі осы Байзактадасты құрылымының осындайды мақсаты жоғары жолдары сезіп болуы, барлау. Моңғолыстан келген тобын оларға жат мақсатты болады. Шарық оларға қатынастырады және артықшылықты құрмайды. Көптеген нұсқауларында Шиеленісі Шарықты масқаралауына себепті Байзактадағы өз-өзімен шығармалары саналатын. Берилісінше, олар сүйіспен болған өркениетті қозғалмайды, ол сол септегенімен шығармалар қалай таңшалады, шешімдеу мәселелеріне дейін сол септеген жағдай жатады. Одан біра, Шиеленісі Шарықты комсомол өкілетінше өтінішке не жауапты береді?" Это были начальные моменты романа "Өмірзая" от Мұқай.