Складайте проект, в якому виконавець малюватиме відрізок довжиною 50 кроків синім кольором, якщо натиснуто клавішу

  • 1
Складайте проект, в якому виконавець малюватиме відрізок довжиною 50 кроків синім кольором, якщо натиснуто клавішу, яка вказує направо, або малюватиме відрізок довжиною 100 кроків червоним кольором, якщо натиснуто клавішу, яка вказує вниз. Збережіть проект у вашій папці з файлом під назвою завдання 3.3.7.
Тигресса
14
Щоб виконати дане завдання, вам знадобиться мати програмне середовище для створення проектів та програмування. Один з популярних варіантів - Scratch. Отже, ось кроки, які вам потрібно виконати:

1. Відкрийте програму Scratch і створіть новий проект.

2. Створіть два об"єкти - один для синього коліру, інший для червоного. Наприклад, ви можете використовувати спрайти "крапки" для цих об"єктів.

3. Розмістіть об"єкти на екрані за вашим вибором.

4. Зараз, давайте створимо програму, яка буде реагувати на натиск клавіш. Додаємо блоки "керування" і "події" в палітру блоків.

5. З блоку "за запитом" виберіть "натиснути клавішу".

6. Підключіть блок "натиснути клавішу" до блоку "щелкнути по зеленій прапорці".

7. Виберіть клавішу вправо у блоку "натиснути клавішу".

8. Перетягніть блок "замалювати ___ кроків" в робочий простір.

9. Вставте блок "змінити [цвет] ефект на [цвет]" всередину блоку "замалювати ___ кроків".

10. Змініть значення [цвет] у блоку "змінити [цвет] ефект на [цвет]" на синій.

11. Змініть значення [замалювати] у блоку "замалювати ___ кроків" на 50.

12. Додайте подібні блоки для клавіші вниз, але змініть колір на червоний і встановіть значення 100.

13. Затримаємо програму, щоб вона працювала безкінечно. Для цього додаємо блок "безкінечно" з палітри "керування" та перетягуюємо в нижню частину.

14. Збережіть проект у вашій папці з назвою "завдання 3.3.7".

Це лише загальна інструкція, яка допоможе вам зрозуміти основні кроки для створення програми. Однак, розуміння Scratch та його інтерфейсу може вимагати додаткових пояснень, тому я рекомендую вам застосувати додаткові джерела навчання або підручники, якщо вам цікаво глибше вивчити програму.

Я надіюсь, що цей підход допоможе вам створити ваш проект. Удачі!