Тарихтан келген мемлекеттік деңгейдегі ережелер, адаттар , туындайтын жетістіктер мен қоңыраулардың бір ак көзі

  • 32
Тарихтан келген мемлекеттік деңгейдегі ережелер, адаттар , туындайтын жетістіктер мен қоңыраулардың бір ак көзі жиі кездесуіне не себеп кетті? Пікірлеріңізді жазыңыз.
2. Шығарманы оқымас болған соң қандай сұрақтар туындатуға себеп?
3. Тарихтық оңтайлықтарын жариялайтында, адамзат ниетінің жинаймыз болуы, қойған жерлер мен жайлы мекендерді бөлуі , барлығы адам арасындағы сыртқы қызықтар болып есептеледі. Олардың қазақтың жайлы мекендеріне, еңбегінің бірәу бәсеңінің себеп емес па?
Савелий
54
1. Тарихтан келген мемлекеттік деңгейдегі ережелер, адаттар, туындайтын жетістіктер мен қоңыраулардың бір ак көзі жиі кездесуіне не себеп кетті?

Тарихтан келген мемлекеттік деңгейдегі ережелер, адаттар, туындайтын жетістіктер мен қоңыраулар бас пен жазбалық деректерден түркілген. Олар өзгеріске мүмкіндік бермейді және бір мемлекеттік органдықты, өзара қарым-қатынасты, куәліктік системаларды жеңілдетеді. Сондықтан, бір ак көзі жиі кездесуіне себеп тарихтан келген мемлекеттік деңгейдегі ережелер, адаттар, туындайтын жетістіктер мен қоңыраулардың қызықты сіңіргенінде туындайды. Олардың барлығы да мемлекеттік құрылыстар, саясаттық ішкіліктер, негізгі құзіреттестер мен мемлекеттік жетістіктер бар орындарда қарсымыздағы барлардың өзара ұйымдастыруымен туындайды.

2. Шығарманы оқымас болған соң қандай сұрақтар туындатуға себеп?

Шығарманы оқымас болған соң сұрақтар туындауының себебі біреккі үйлемді шығарманы оқымас болдыруында табылады. Шығарманы оқымау тәсілі арқылы студенттің түсінуін кепілдейтін дамытулар мен конспекттер беріледі. Сондықтан, оқырман оқымауы мен мемлекеттік жетістіктерді түсіндететін сұрақтар туындауының себебі шығарманы оқымас болдыру арқылы студенттерге дамыту және ойлау қабілеттерінің дамытуын қамтамасыз ету болып табылады.

3. Тарихтық оңтайлықтарын жариялайтында, адамзат ниетінің жинаймыз болуы, қойған жерлер мен жайлы мекендерді бөлуі, барлығы адам арасындағы сыртқы қызықтар болып есептеледі. Олардың қазақтың жайлы мекендеріне, еңбегінің бірәу бәсеңінің себеп емес.

Тарихтық оңтайлықтарды бөлу кезінде адамзат ниетінің жинаймыз болуы және осылайша тұрақты аксиялар әзірленеді. Бұл аксиялардың маңызды оқиғалары, өркениеттіліктер де барынша адамзат ниеті мен аймақтық іс-әрекеттіктерге байлауға болады. Олардың қазақтың жайлы мекендеріне, еңбегінің бірәу бәсеңіне себеп емес, сондықтан сыртқы қызықтар болып есептелуі мүмкін. Тарихтық оңтайлықтар жайлы анықтамалар, өзара байланыс өркениеттері мен осы тақырыптар бойынша адам арасындағы отбасылықтың, досылықтың өзара қарым-қатынастылығына әсер етеді.