Мистецтво, яке було "природною стихією" О. Довженка, - це кінематографія, тобто буква б) кінематографія. Природна стихія - це потужна сила, що виникає в природі і має велику енергію. Олександр Довженко, український кінорежисер і сценарист, вважав кіно виразним засобом мистецтва, спроможним передавати емоції та створювати враження натуральності і виразності фільмів.
Кінематографія, як мистецтво, може відтворювати реальність або творити фантастичні світи, і за допомогою зображень, звуку, музики та діалогів надає глядачу можливість переживати різні почуття. Фільми можуть викликати смуток, радість, страх, захоплення, спогади, або спонукати до задуму і роздумів.
Олександр Довженко особливо був відомий своїми фільмами, які відображали народні обряди, історію України та велицю природи. Він намагався у своїх фільмах передати різні емоції через образи, кадри, музику і влучні слова.
Отже, кінематографія була мистецтвом, яке було "природною стихією" О. Довженка, тому що він бачив у ньому потужний і виразний засіб для спілкування з глядачами та передавання своїх ідей і почуттів.
Ярмарка 10
Мистецтво, яке було "природною стихією" О. Довженка, - це кінематографія, тобто буква б) кінематографія. Природна стихія - це потужна сила, що виникає в природі і має велику енергію. Олександр Довженко, український кінорежисер і сценарист, вважав кіно виразним засобом мистецтва, спроможним передавати емоції та створювати враження натуральності і виразності фільмів.Кінематографія, як мистецтво, може відтворювати реальність або творити фантастичні світи, і за допомогою зображень, звуку, музики та діалогів надає глядачу можливість переживати різні почуття. Фільми можуть викликати смуток, радість, страх, захоплення, спогади, або спонукати до задуму і роздумів.
Олександр Довженко особливо був відомий своїми фільмами, які відображали народні обряди, історію України та велицю природи. Він намагався у своїх фільмах передати різні емоції через образи, кадри, музику і влучні слова.
Отже, кінематографія була мистецтвом, яке було "природною стихією" О. Довженка, тому що він бачив у ньому потужний і виразний засіб для спілкування з глядачами та передавання своїх ідей і почуттів.