В аповяданні "Memento mori" ёсць некалькі магчымых прычынаў, па якіх няма назвы вёскі. Першае, аўтар мог замышляць гэта як літаратурную тэхніку, якая дапамагае адпрыгнуць ад канкрэтных лакацый і перанесьці ўвагу на саму сюжэтную лінію і паведамленні, якія хочацца давесці да чытача.
Другое, адсутнасць назвы вёскі можа мець змысл у сямантычным пластыку тэксту. Аўтар можа адносіць яе да абразнага выяўлення невядомасці, гэта можа ствараць асалоду ад загадкавасці і прапанаваць чытачу актываваць свой ўласны ўяўленчыя і мастацкія рэсурсы.
Трэцяе, гэта можа спасабляцца для падчынення апавядання галоўнаму герою і ягонаму разуменню сьмерці. Бязымянная вёска могла быць дзе-небудзь у вымысле, што паказвае неаўтанамныя пераплэты галоўнага героя са светам і яго пустуюцца да сьмерці. Гэта можа суадносіцца з тытулам "Memento mori", што азначае "памяць пра сьмерць", і адлюстроўваць кантраст паміж бесперспектыўным ачыкваннем сьмерці і міжавіковымі пэйзажамі вымышленай вёскі.
Такім чынам, нязменна можна прыводзіць наступныя аргументы: цэлявая адсутнасць назвы вёскі як літаратурнай тэхнікі, сямантычны аспект, для актыўізацыі фантазій чытача, і для падчынення горнаГероя па ўяўленчым і сюжэтным пластыку. Ці патрабуецца дадатковае абгрунтаванне ці яшчэ што-небудзь?
Solnechnyy_Kalligraf 59
В аповяданні "Memento mori" ёсць некалькі магчымых прычынаў, па якіх няма назвы вёскі. Першае, аўтар мог замышляць гэта як літаратурную тэхніку, якая дапамагае адпрыгнуць ад канкрэтных лакацый і перанесьці ўвагу на саму сюжэтную лінію і паведамленні, якія хочацца давесці да чытача.Другое, адсутнасць назвы вёскі можа мець змысл у сямантычным пластыку тэксту. Аўтар можа адносіць яе да абразнага выяўлення невядомасці, гэта можа ствараць асалоду ад загадкавасці і прапанаваць чытачу актываваць свой ўласны ўяўленчыя і мастацкія рэсурсы.
Трэцяе, гэта можа спасабляцца для падчынення апавядання галоўнаму герою і ягонаму разуменню сьмерці. Бязымянная вёска могла быць дзе-небудзь у вымысле, што паказвае неаўтанамныя пераплэты галоўнага героя са светам і яго пустуюцца да сьмерці. Гэта можа суадносіцца з тытулам "Memento mori", што азначае "памяць пра сьмерць", і адлюстроўваць кантраст паміж бесперспектыўным ачыкваннем сьмерці і міжавіковымі пэйзажамі вымышленай вёскі.
Такім чынам, нязменна можна прыводзіць наступныя аргументы: цэлявая адсутнасць назвы вёскі як літаратурнай тэхнікі, сямантычны аспект, для актыўізацыі фантазій чытача, і для падчынення горнаГероя па ўяўленчым і сюжэтным пластыку. Ці патрабуецца дадатковае абгрунтаванне ці яшчэ што-небудзь?