Які ўзначальны сэнс мае назва Цітаўкі для гэтага апавядання? Адлюстраванне на карціне Познія яблыкі Алены Бархатковай

  • 6
Які ўзначальны сэнс мае назва "Цітаўкі" для гэтага апавядання? Адлюстраванне на карціне "Познія яблыкі" Алены Бархатковай (прагледзіце ўкладанне). Карціна паказвае ясны і светлы асенні дзень. У пераднім плане разброеная на сталея яблыкі і апашняе буйнае букет жоўтых кветак. Супраць гэтага - адзінамоўная яблыня. Гэта надзвычайная паэтычная карціна, якая напоўнена асалодай, спакоем і лёгкай меланхоліяй. Звярніце ўвагу на кампазіцыю, абразы, дэталі і каляровую палітру. Ці злучаюцца гэтыя элементы жывапісу і літаратурнай творчасці па настрою?
Zvezdopad_Volshebnik
62
Назва "Цітаўкі" для даннага апавядання мае важнае значэнне, якое можа быць адкрыта праз аналіз абразоў і кампазіцыі на карціне "Познія яблыкі" Алены Бархатковай. У гэтай карціне прыгожай асалодай адлюстроўваецца асенняе золатае время года, і галоўным асноўным элементам карціны з"яўляецца адзінамоўная яблыня ў пякльнеровым лісе. Гэты адзінамоўны асобнік становіцца цэнтрам увагі і мае часовую значымасць.

Апавяданне з назвай "Цітаўкі" можна зразумець як метафару, якая сімвалізуе час, праходзіць незваротным ходам. Цітаўкі, ці закарколкі, гнеюць пад канцом лістапада, што нас падлачвае на задум аб неўзмоўным праходжанні часу і неабаротнасці самага жыцця. Гэты элемент жывапісу ажыццяўленым прыняў на сябе значэннева ператвароўчую ролю, дапаўняльную трываласць моральнай меланхоліі. Адлюстраванне гарачых яблыкаў і свежых кветак, адной з якіх з"яўляецца адзінамоўная яблыня, перамяшчальна значыць кароткі час тоеўсця. Выяўленне гэтага элемента ў карціне спараджае перакладаную філасофскую і ідэйную плостку, якая бачыць у розныя прываблівасці і зьместавасьці жыцця падзей могутнасць перавагі, адна з якіх з"яўляецца як факт, што быць у часе і месцы, калі-небудзь засеянай прыгажосьцю.

Кампазіцыя, гэтыя элементы мастацтва як жывапісу і літаратуры падтрымліваюць адной аргументаваную літаратурную тэзу паміж гэтай карцінай і апавяданням "Цітаўкі". Блізкасць адны ў арыгінальную назву і падтрымка сінтаксічнай добрачыннасці паміж абразамі і паведамленням дазваляе нам зрабіць вызначэнне дашыць харацярных ўмоў, а кампазіцыйны асыпаць пашырвае імавернасць эфекту значэння, што адразу ашуканая праёму працэс засупрамянвання прагнята паміж мастацкімі рэаліямі жывапісу і выдаўца скарыстаць філасофская планшэтка, яны стаюць часткай недастатковай прыгажосці, якую можна фіксаваць, але не задаць спытання: "Даколькі быць у гэтым самым паўнавартасным часе?" Імкненне, прамінуўшы час, засяроджвае нас на працэсе, які дазваляе нам сігналізаваць, што ୢ адпачыў век трывалай працы, адпачык Вяртаецца да працы, каб атрымаць пагляд на жыццё.

Такім чынам, можна сканстатаваць, што назва "Цітаўкі" для апавядання мае глыбокі сэнс і перадае асновныя асобы апавядання ў добрым супадкаванні з адлюстраваннем на карціне "Познія яблыкі". Гэтае зліццё мастацтваў разъясняе асноўны філасофскі змест апавядання, які дасягаецца праз вобразнае зображэнне прываблівасьці і часу, паказваючы, што жыццё - гэта працэс, які мы повінны адкрыць і захапіць. Камбінацыя мастацкіх эстэтычных атрыбутаў з асноўнымі ідэйнымі тэзамі ўтварае характарыстыку, якая нагадвае нам аб сіле прываблівай праз адлюстраванне прываблівасьці. Назва "Цітаўкі" пасполіць апавяданне і карціну, паказваючы, што рэчы і іх значэнне на фоне часу, пакідаючы нас з меланхоліяй і мудрасцю разгадваць гатовасць сустрэчы з найпрыемнейшым фарбеля жыццем.