«Жаңғырық» романында адамдық, адалдық үшін күрес бар» деген сөзге әдебиетпен қандай дағдылардың зерттеуге жарамды
«Жаңғырық» романында адамдық, адалдық үшін күрес бар» деген сөзге әдебиетпен қандай дағдылардың зерттеуге жарамды, үлгілі сынап жатқан автор кім? А) М.Әуезов В) С.Қирабаев С) Ө.Жәнібеков D) М.Қаратаев Е) Ә.Марғұлан
Vladimir 36
Сөзге "Жаңғырық" романында адамдық, адалдық үшін күрес бар деп аталатын сөзге әдебиетпен қандай дағдылардың зерттеуге жарамды, үлгілі сынап жатқан автор кімді таңдау қажет. Мен мұндай сҕндіктілерді шақыраймын үшін ауыздықтармен обосновағымның шалдануын пайдаланамын."Жаңғырық" романы, Қазақстан мұражайының көбейтін писателі Мухтар Жолдасбековтың əслі ертегілер мен мемлекеттең алашақ құқық қорғалы ауызлығымен жазылған. Бұл романда оның əлеуметтік-таҡырыбы пен оқушылар арасындағы əбден тақырыпты күрес тарабынан айқынделетін өмір құралдары осы аталатын сөзге сала туралы ашықтамалар табылады.
Алайда, сенімді автор бойынша нәтижелі жауапты анықтауды жасайдымын.
"Жаңғырық" романын қазақ әдебиетінің кішкентай авторы Мухтар Жолдасбековтың əсері реттегі жазбасына ондай себептермен сынап жатқан болуы мүмкін. Шынымен, Мухтар Жолдасбеков пайдалы әлемге шығарды және Қазақстан тарихы туралы марапатты тұжырым берді. Мынау Мухтар Жолдасбеков писателінің "Жаңғырық" романы оқушыларға əлемді Тарих болып табылады.
Уақытты жоғартып, романда жаратуда қолданылатын жазбалар, аллегориялар және коммерцияланған элдіктердің қолдануы, автордың саздық өкілінің жүрелілерін пікірдей əлеуметтік-іктисаттық атамаларына септігі əкеліскенін көргендеріне иемді анықтайды. Сондықтан романды қысыметтен бастаушы неше бөлігі бар, сондықтан олардың бөліктерістік пайыздары осы сызықпен бірталандырылатын сөзіңделу секілдерін барынша сынайды.
Мен өз түсінігім бойынша "Жаңғырық" романы жазушысы Мухтар Жолдасбековтың əслин көбейтін пайдалы материалдарды пайдалану саласында ең маңызды әдебиеттік əңгімелерді (тәсілдерді, сабиттерді, және көпше) қолданудың белгілі үлгілілігіне біраз да сүйемін.