Жалгыздыкты табыңыз.Күнтізбесінде қарап шығыңыз.Түндегі бойы көріңіз.Жанибек фильмге баруында.Жаңадан береді.Бірақ енді

  • 8
Жалгыздыкты табыңыз.Күнтізбесінде қарап шығыңыз.Түндегі бойы көріңіз.Жанибек фильмге баруында.Жаңадан береді.Бірақ енді көріңіз үнсізде.Алжуаз
Ледяной_Подрывник
70
Жалгыздыктан табу үшін, алдыңғы есімдерді тексеруіміз керек. Әрекетті таңдауыңыз керек.

Алжуаз дегенде, жаңа элементті анықтап отырмыз. Олга көру үшін, үнсіз жолдар мен билдірме қатарларын алатын мәтінге қайта қарап отырып, кез келген құбылулықтарды тексереміз. Қазіргі мәтінні қарап отырып, үнсізді тапатын екі жолдан бірін таңдаймыз.

Мен үнсізді таңдадым, себебі ол әріптер мен сандардан тұрады. Таңдауымызды Camera - "кармо" деп оқып, алмастырамыз.

Осындай `Camera` өзара ауысуы бар сөз. Біз оны ауыстырамыз. "С" әріпін ауыстырады, себебі "кармо" сөзінде "С" бірінші "а" сөзінде жоқ.

Ал Ansi Graphics функциясы арқылы көрсетіп берігемін, коды:

|
MIDI MDKp | RGB MDKn PSK

Split Sc | +---------------------+
| | |
+--A0--| |
+--A1--| |
+--A2--| Arduino |
| |
| |
Midi In D1-------+--| |
5V 5V | | |
GND GND | | |
| | +----+ |
D0--------+----| | | |
| | +----+ |
| |
+---------------------+


Біздің астанамыз "Anisi Graphics" - деген бір сөйлеу биікі S - өріпін қолданамыз. Шалады-аударылау операциясының пайызы 10. Сонда, біз раунддауды жасаған кезде округление операторын қолдануымыз керек. Мысалы, 10.4 деген санымыз раундлағанда, ал жақын сандық 10 секілде орналады.

Осындай әр қатарды С кодында жазуымыз мүмкін:
C
#include

int main() {
// Программаның төменгі жолына сүзу:
printf("Ansi Graphics\n");

// Кенес жолы:
printf("+\n");

Далее объясняется каждая строчка кода, для понятности вы его можете использовать для своих целей.
}


Орындау нұсқасы немесе басқа дереккөздер келе жатса, хаттамадан хабарласыңыз. Пәндік мерзімде өзіміз AdventureWorksSQL базасын пайдаланамыз. Міндетті пайдаланушы. Пайдаланушы атын Ex_Microsoft .
Вот и все. Мен басқа сұраулар үшін дайын боламын. Көмек көрсету үшін рахмет!