1.1. Көпшілік мәдениет ашығында, атлау шайқасынан кейін түрлердің арамыздығы таралды. 1.2. Түрк көпшілігі ислам діні

  • 23
1.1. Көпшілік мәдениет ашығында, атлау шайқасынан кейін түрлердің арамыздығы таралды.
1.2. Түрк көпшілігі ислам діні мен культурасы арқылы анықталады.
1.3. Ясауидің "Хикметтері" кітабында жазылған.
1.4. Қожа Ахметтің ұстазы оның шәкірті акын болды.
Лёха
35
1.1. Көпшілік мәдениет ашығында, атлау шайқасынан кейін түрлер арасындагы бай илісі кездеседі. Атлау шайқасы - бұл тұлғалардың жеті мал табулары арқылы көпшілік мәдениетке айналуын білдіреді. Кейіннен кейін, бір немесе бірнеше тұлғалар ортақ саяхат жасай, басқа кездесетін тұлғаларымен айналасады. Осы айналыстар арқылы тұлғалар олардың атлау нұсқалары мен мәдениеттегі мәліметтері туралы ауыстырады.

1.2. Түрк көпшілігі ислам діні мен культурасы арқылы анықталады. Ислам діни Түрк көпшілігінің маңызды институты болып табылады. Елдерде ислам діни деңгейіне байланысты көпшілікті қалыптастырылған. Бұл көпшіліктің іслам діні арқылы жасалған және дамытқан бірнеше мәдениеті, саясаттық және әлеуметтік тіркелістерін, шеберліктерін бейнесі деп атауға болады.

1.3. "Хикметтері" кітабы Ясауи Қожа Ахмед Яссауи көпешісі тарапынан жазылған. Бұл кітап Қожа Ахмед Яссауи мәңгілікті әдеби кеменде, маңызды ғылыми және діни мәселелердің көне сияқты жаңа болуын көрсетеді. "Хикметтері" кітабында Қожа Ахмед Яссауи өзінің мәнгілік пікірлерін, зейнеткер руханияттың маңызды мәселелерін жалпыға дайындайды.

1.4. Қожа Ахметтің ұстазы оның шәкірті акын болды. Қожа Ахмет Қасымов Жәңісұлының қазіргі Алматы әкімі болатындай, автор және музыка таратушы. Музыкадан өткергені мен ақпан музыкалық фестивальдарды жүзеге асырғанымен бірге, ол Ақсу және Памығыз деп ие бір Қазақстан дауылының өзінде бар. Ол қазіргі заңда елдің негізгі музыка таратушыларынан болып табылады және тарату аймағына бағдарламалайды.