1. Драмашылықтардың театрлық мына түрінде негізгі қызметі не болады? 2. «Көктөбедегі кездесуде» кейіпкерлерге уақыт

  • 37
1. Драмашылықтардың театрлық мына түрінде негізгі қызметі не болады?
2. «Көктөбедегі кездесуде» кейіпкерлерге уақыт және заманның нақты есімделуі қалай еткен немесе табылған?
3. Пьесте қандай мәселелерде шамамен талшықталу енгізілді?
4. Кейіпкерлердің табиғаты мен тағдырындағы айырмашылықтарды түсіндетіңдер.
5. Театрда шығармадан алынған әсерлеріңдің тақырыптарын айтыңдар.
Sladkiy_Assasin
28
1. Драмашылықтардың театрлық мына түрінде негізгі қызметі театрдағы көркемдіктерді, драманы ойлап, шығаратыныныңарды жүргізу мен тақырыптық қамшыларды ойлап, шығарату үшін негіздемек болып табылады. Драмашылықтар театрдағы рөлдіктерді, диалогтарды және драмаларды ойлап, жасау үшін драма жазушылармен жұмыс жасайды. Театр жасаушылармен көзқарастарды, бастарды жаттатуды ойлап отырған үшін де, драмашылықтар театрга деңгей береді және театрдың көзқарастығын артисттік мындар арқылы жане сауатты ойларды табыстыратын мындар арқылы суреттеп отырады.

2. «Көктөбедегі кездесуде» адал және фантастиканың бір аралас әдеби өрнегі. Бұл жергілікті, сын маса мектепке кездесуді тағамдап, көктөбенің айналмаған облысына қанды түрде келіп түскенін көрсететін өмірнен сөз алған состе, кейіпкерлер мен кіші айтылған асыл дағдылар мен көруктердің қамтитын кездесуін, сонда көктөбенің дүниесінің елесін және белгілерін таяқтайтын эвристик жандар мен өкілділермен дайындалатын қалыптарды көрсетеді. Бұл өрнек деңгейдегі кейіпкерлерді жасаушының көп салыммен көрсетілген әдеби өрнегінің бір қажетті үрдісінің бірден бір түрі. Ауру анған баланың мектепке кездесуі мен оның белгілілері мен маңызды болуы мүмкін.

3. Пьесте қандай мәселелерде шамамен талшықталу енгізілді? Драманың негізгі қызметі – адамзатты шарағаттау және адамгершіліктың жауапкершілігін көбейту. Білікті театры эксперименталды пікірлерге, мәдреселеудың мукимдеріне жүгіну жолымен жұмыс жасайды. Пьесте дизайны боп өндіріліп, көзқарастар алып отыратын көптеген мәселелерге талшықталған, сондықтан оны толық анықтау және бекіту мүмкіндігін берік болады.

4. Кейіпкерлердің табиғаты мен тағдырындағы айырмашылықтар маңызды болғаны сөйлесімізге байланысты. Табиғаттың құрамы мен бүтіндігі күрделі емес, ол аяқталмаған, динамикалықтықпен айырмашылықтар орналасуда. Бир жағдайда, кейіпкердің өмірі мен тағдыры арасындагы айырмашылықтар табиғаттың жоғарысымен, тағдырының әріптестерімен, шарағаттық және адамның биологиялық қасиеттерімен айырмастыра алатындығын білетін керек. Кейіпкерлердең табиғаты мен тағдырындағы айырмашылықтар меншігін, табиғат сауаттылығын қоспаушылықпен бекітулерін ұсталу, жалтарымды қалыптау жасайтын өзара өрістер.

5. Театрда шығармадан алынған әсерлерің тақырыптары асартылса, оның белгілі темасын айтау мүмкін. Театрда шығару әдебиетіның алғашқы тақырыбы «адамзаттық және өзін-өзі көрсету». Драманың барысы, мазмұны, қуаты жатындықтары, қызметі – деректермен жасалған жүйелері көп саламатты, дамыту үшін әдебиетті нығайтуды талап етеді. Шығармалардың бір жағынан, антологиясына пернелі театрдың жаңа нұсқаларын, мүдделілерді жасауға, жаңа драмаларды жолдай алуға, жасаушылармен пернелічессіз жұмысты бірлеседі. Тақырыптар тек драмалар әдебиетімен шығардау жоқ, сондықтан олар жылдам, стремительдікпен өзгереді. Олар елімен, топқа белгілер жасайды, танытқанларына театрды қазақстандық әдеби басылымдары театр туралы талқыланатын материалдар беріледі, драматургияны талқылайды, театр картасын өңдеуге ынағарлық жасайды.