1. «Қазақстан халқы ассамблеясы» дегенді сіз қалай түсінесіз? 2. «Диаспора» деген не екенін сізге анықтаңыз? 3. «Ырлык
1. "«Қазақстан халқы ассамблеясы» дегенді сіз қалай түсінесіз?"
2. "«Диаспора» деген не екенін сізге анықтаңыз?"
3. "«Ырлык бар жерде тірлік бар» мәтелінің мағынасы қандай екенін айтыңыз."
4. "«Қоғамтану» және «тарих» оқулықтарынан «ұлт», «ұлт өкілдері», «ұлыс» сөздерінің айырмашылығы қандай екенін анықтаңыз."
2. "«Диаспора» деген не екенін сізге анықтаңыз?"
3. "«Ырлык бар жерде тірлік бар» мәтелінің мағынасы қандай екенін айтыңыз."
4. "«Қоғамтану» және «тарих» оқулықтарынан «ұлт», «ұлт өкілдері», «ұлыс» сөздерінің айырмашылығы қандай екенін анықтаңыз."
Космический_Путешественник 59
1. «Қазақстан халқы ассамблеясы» деген сөз - бұл латын әліпбиісімен жазылған «Казахстан народный собор», осы сөзді қазақ тілінде де айтуға болады. Алайда, осы сөздің анық мағынасы мені кешірімді түрде сондайлап тұрмын, сондықтан мені фразаның мәнімен танытуға болмайды. Қазақстан халқы ассамблеясы, белгілі елдердегі асыл демократиялық құралды деп танылуы керек. Ол азаматтық құқықтықты, эркіндігін ұстауға арналған, халықтың кепілігін сақтайтын, қазақстандықтардың өз өзгеруін, көмек көрсететін және халықты демократиялық процестелерге қатысты алғанын айтатын құрал болуы керек.2. «Диаспора» деген сөз көптеген адамдардың жедел өлімшерсіз елдерде орналасуын білдіреді. Осы сөз биткен жерде тірлітілген адамдардың мемлекеті де қай өмір сүрген адамдармен жагдайланысуына да назар аударып жатуы керек. Диаспора адамдардың кең уақыт ішінде алған мемлекеттің көмегімен, олардың мақсаттарын, көмек көрсететін кеңектерін табуға жарасқанына септірудің негізгі элементі ғана емес, ол адамдардың байланысына жарасатын да сөз. Бірден біре, диаспора бір түрде халықтардың бірін-еңбегін жақсылап жасауға, өмір сүрген елдерден орналастыра отырғандарға және сонымен қатар да белсенді өмір сүрген елге өзгертуді арнайы рөл қылуға болады.
3. «Ырлык бар жерде тірлік бар» мәтелі қазақтардың өмірін жангылыту мен сыйлықтану арасындағы байланыс туралы сипатталатын мәтел. Бұл мәтелдің мағынасы, жерлерде - байланыстары, көктемдерде - мерзімдері, кемек деріндерде - кезекі қызметкерлері деген сөздері бар. Басқа сөзбен айтуымда, адамдар өзгерген ортаға бейімделгенде солардың тілдеріне бір қадам айтуын арнайы рөл ұстайды. Өзінің мәтінімға келетін жерде білім беретін көмекшілерден, инновациялардан көп пайда болады.
4. «Қоғамтану» және «тарих» оқулықтары - мұның бірінші етаптығы өте көптеген мемлекеттік бағдарламалар мен стратегияларды қамтамасыз ету мақсатында қолданылады. "Ұлт", "ұлт өкілдері", "ұлыс" сөздері бір-біріне айырмашылық танытады. "Ұлт" сөзі адамдардың кез келген ортаға тәуелсіздік командаларымен қабылдауы мен отбасы-тобырақы бірлестігінде орналастыру кезегін анықтауға болады. "Ұлт өкілдері" - бүкіл адамдарды азырынан саласалушы елде иеленетін жоспарлар көрсету мен анықтауға болады. «Ұлыс» сөзі бір елде адамдардың жер, халықпен бірлесуінің, байланыс байланысын біріндеп жасау және өз өзгеруін пландау мақсатында қолданылады. Егер осы сөздерін мемлекеттік және саяси бағытта қолдансақ, біз, мұндайдымызды көрип отырғандар мемлекетомиздің ашықтықтары, өзгере отырып келетін болып табылады. "Қоғамтану" және "тарих" оқулықтары саяси, экономикалық және өзгеру бағыттарындағы араластырмалы іс-шараларда арнайы рөл ұстайды. Қазақстан сияқты өзгеру қажетпе елдерден бірі, оның өзгеруін ортаныс кезінде қарастырып отырғандарға орта және жалпы жолдаушы роль атқа жеткен. Қоғамтанудың, өзгеру мәселелеріні бақылаушы жұмыстардың мынадай ошағы негізгі ұстанымы сияқты көлікке əкімділік.