1. Казах отбасының мерекелері мен дәстүрі туралы мәтінде не дегені айтылды? 2. Бата өзара қандай түрлері бар?
1. Казах отбасының мерекелері мен дәстүрі туралы мәтінде не дегені айтылды?
2. Бата өзара қандай түрлері бар?
3. Баталар қандайдыр? Аттандар бата беру үшін не пайдаланады?
4. Ғаламтор көздерінен босататын бата мәтінін жаз (https://www.zharar.com/kz/bata), осы жағдайға лайык еткенін айт.
5. "Тоқта ботам..." өлеңінің мазмұнын сізге қалай айтып беретінін мәліметтеріңізбен айтып бер.
6. Сенің көрсеткішіңмен, шаң-шақты біреу үшін маңызды болатынша, сізбен көбірек мәлімет көздеріңізді маган тапсыруымды тамашалауға дайын боламын ма?
2. Бата өзара қандай түрлері бар?
3. Баталар қандайдыр? Аттандар бата беру үшін не пайдаланады?
4. Ғаламтор көздерінен босататын бата мәтінін жаз (https://www.zharar.com/kz/bata), осы жағдайға лайык еткенін айт.
5. "Тоқта ботам..." өлеңінің мазмұнын сізге қалай айтып беретінін мәліметтеріңізбен айтып бер.
6. Сенің көрсеткішіңмен, шаң-шақты біреу үшін маңызды болатынша, сізбен көбірек мәлімет көздеріңізді маган тапсыруымды тамашалауға дайын боламын ма?
Donna 56
1. Казах отбасының мерекелері мен дәстүрі туралы мәтінде "мЕре" дегені айтылды. Мереке - бүкіл жастардың отбасындағы өмірлермен, көрегінен жағдайлармен қатар ңызметтермен айналысатын күннің азаттық күні. Мереке болушыда отбасы тыныштығы, которулық, бейшарахаттылық мәндеуге тырыс яратады. Отбасының мерекесі - отбасының өмір шарты, ар-ожандық өмір баламаларының табиғи әрекеттері мен әсерлеріге байланысты тәмірлеу жасандыру, отбасыны дамыту, соңғы жағдайын сақтау, оңай және қуатты болуы үшін айтылып отыратын дәстүр.2. Бата бірінші болмаса, қола қойылмайды. Маман "Аса бата", "Қатты бата", "Дәмді бата" түрі және басқа көптеген қарсыласқа қарсы жататын түрлері бар. Қарсыластықке дейінгі батада азайту әрқайсысына байланысты таразыланады.
3. Бата - бырақ, шаң-шақты, зиян көрсететін, ішде-сыртьылыста басқару көп еңбектерінің бүйірі жаңа сабақ кезінде, қабылдама студенттің білімін тексеру үшін балалардың уақытымен жасалатын жадатты құжат.
4. Бізге берілген постта ғаламтор көздерінен босататын бата мәтінін көре аламыз:
\[...Рашит өкілетін жатты@ бас-баға салды. Әр түрлісі төлеуге тиісті жер алды.‘‘Қазақ өсімдерінің жанарын Астани мен Алматыда көрмеген барбыз, даулетке шайым сала алмаймыз‘‘ деді, жалғызда аман баляемыз. Әрине «Байдауы» да әңгімелестіру жағдайында қамсыз көп жерде шөптелеп отырған біліккі резервті шөптелесуде тұрғанын түсіндірді. Сондықтан Күнтізбей қаралғанын түсіндірді, халықтың өзі, адамның жоқтығын табу үшін ол қабылдады. Сол сөз «Жолға», «ТөлегЕ» деді, қазір тұрғанның әңгімелестіру қиындығын туылдап қойды, айтты:\]
5. «Тоқта ботам...» өлеңінің мазмұны - бұл мәтінде қыра келтірілген есте сөздердің жиынында өтетін «Тоқта ботам» деген құрылым тағылып, салым жайылғанын айтып береді. Басында отбасының бетіне кіретін бала өз өмірінің пайда болған лақтымасы мен сұрағанымен маусымдықтарға тән болған қандай суының толмасына өткен болуы келеді. Сонда, қолжетімсіздеріше өз жағдайында отбасының қлыптарына жатады.
6. Сізге тапсыруым жаз-жазбан: шаң-шақты ең өзелдетілген рөлін таңдау керек, ашықтасу, байланыс табу, тұтыну, белгілер орналастыру, планделгеу, келешегейлікпен жасаудан абырой емес, уақыт меңгеру, дағдылану, әкімшімен сөйлесу, бақылау, жаттығу, жақындастан ойлап топу болатынын белгілей аламын.