1. Мәтінде қандай сөйлемдерге сұрақ қойылады? 2. Сұрақтарды қолданып, көршімен сұхбат құрау мақсатында оларды

  • 41
1. Мәтінде қандай сөйлемдерге сұрақ қойылады?
2. Сұрақтарды қолданып, көршімен сұхбат құрау мақсатында оларды қандайдыр?
3. «Мәңгілік ел» идеясының тарихы не түрде дайындалады?
4. «Мәңгілік ел» идеясына кай сәндіктер қатысты?
5. Қай басқарушылар «қайырымды қала тұрғындары» шығармасын әсерлеуін тиісінше?
6. Жүсіп ғұн дастанындағы басты кейіпкер кім?
7. Күлтегінді түркі мәдениетін жалғастырушы жүсіп ғұн дастанында көрсетілен кім?
Sharik
32
1. Мәтінде сұрақ салу үшін осы сөйлемдер қолданылады: 1) сенімділік сөйлемдері: бір объектіні мағлұмат беру; 2) сарапшылық сөйлемдері: сараптама жасайтын сөйлемдер; 3) талдаулау сөйлемдері: объектті/тұрмыстарды анықтау сөйлемдері; 4) талдаулармен байланыстыратын сөйлемдер: басқа талдауларды анықтау сөйлемдері.

2. Сұрақтарды қолданудың көршімен сұхбат құрау мақсаты – басқа адамдармен диалог жасау, анықтау, Мәтінде айтқан жөнге байланысты дәлелдерді сұрау және оларды рәсімдеу.

3. «Мәңгілік ел» идеясының тарихы дайындалуы елдер арасындағы маңызды орындары мен сараптамаларымен байланысты, дайындалады. Бұл идея ХІХ ғасырда Сырдария, Ертіс, Жаік және Ара-Дербесінде тұратын түркі жерлік халықтарының мекенін көрген Пайымдау (Таукеханың орынбасары), Ыбырай (Отын) Батырмен, Абылхайыр ханнан өткен.

4. «Мәңгілік ел» идеясына сәндіктер жатады, оларды «Мәңгілік ел шығармаларында» өткізуші тапсырмалары болып отырады. Сәндіктер арасында шынымен қазақтың Ұәлихан Төле бей, Ауадағы Күрестін шараларын таратып, Ауыл хатшысы Төре (Олжас) батыры жатады.

5. «Қайырымды қала тұрғындары» шығармасының асырынша таратылуы Қазақстандағы даму инновацияларын жетілдіруші, ғылым мен технологиялау жұмыстарымен айналысады.

6. Жүсіп ғұн дастанындағы басты кейіпкер – Бақыт. Ол Күй-шайқамын қадірдейді, Сырдария аралығында адам-әуен алдында тектік меншіктеулер салу, Кеше дауысты қотармайтын, белгішемі болмайтын күлтегінді урдаушы кейіпкер.

7. Күлтегінді түркі мәдениетін жалғастырушы жүсіп ғұн дастанында Айгүль Аканат (Спеллі) көрсетіледі. Ол көптеген ғылымды, көкестерге, эстетикамен бірге тәуекелдейді, мәдениеттік көптеген концептілерді «Қазақ мәдениеті бойынша сурактар» және «Қазақстандық шығармалар» талдауларын жылжытушы, пайдаланеді.