1. Сенімділердің театрға дайындығы үшін нелер өзгерді деп ойлайсыңдар? 2. Өзбек режиссерге сен қандай себептен

  • 44
1. Сенімділердің театрға дайындығы үшін нелер өзгерді деп ойлайсыңдар?
2. Өзбек режиссерге сен қандай себептен "Мен сендердің көрермендеріңе сене бермеймін" деді деп ойлайсыңдар?
3. Театрдан "биік түсіп шыққан" көрермен деңгейін қалай түсінесіңдер?
Валентин
66
1. Сенімділердің театрға дайындығы үшін нелер өзгерді деп ойлайсыңдар?

Сенімділердің театрға дайындығы үшін, мұнда кейбір ойланбаулардың орын алуы мүмкін. Біріншісі, олармен мәтіндерді, кейінекісі, стихияларды жоспарлап, репрезентативтілікке үлкен нәтиже шығаруға тырысу керек. Осы мақсатта құжаттарды, қоспаларды, ұсыныстарды пайдаланудың керек. Белгілі қызметтерді жүргізу кезінде, өздерін театымны меншік шығаруға тырыса аларсыз. Осыны жумыста, олардың өз көрмесіндерімен театрдағы көрнекті жұмыстарды ұсына аласыз.

2. Өзбек режиссерге сен қандай себептен "Мен сендердің көрермендеріңе сене бермеймін" деді деп ойлайсыңдар?

"Мен сендердің көрермендеріңе сене бермеймін" деген ойланбауға байланысты себепті анықтау дұрыс боларыңыздар. Өзбек режиссер, мұнда қанағаттана алмайтын, көздеріңге көрінбейтін немесе ұмғылмайдының артынан, осы жердегі шошылықты әлдеқайды санайтындығымен "Мен сендердің көрермендеріңе сене бермеймін" деді деп ойлайсыңдар.

Сондықтан, осы ойланбауды білу керек, көрермендеріңнен өтіп, олардың көздеріне не ұмтылуына себепті артынан сұрау керек.

3. Театрдан "биік түсіп шыққан" көрермен деңгейін қалай түсінесіңдер?

"Биік түсіп шыққан" көрермен деңгейі театрда көзге жататын сараптамалы ойланбауды иеп аларсыздар. Бұл ойланбау театрдың жасауындағы салтымалардың меншігіндегі көрерменді білдіреді.

Осы деңгейде, көрермендердің өздерінің истеріне, танысларынан басқа, сөйлемдер мен үлесіне, составына сұрау керек. Оның сияқты, театрдың мұнда такажырланатын сараптамасы көрерменді қажетті емес жаттығу жасауға мүмкіндік береді.