1. Жазған диалогта неліктен біреу арқылы қолданылатын жақты сөйлемдері жоқ? 2. Әлемнің билет алу жүйесінде қай театыр
1. Жазған диалогта неліктен біреу арқылы қолданылатын жақты сөйлемдері жоқ?
2. Әлемнің билет алу жүйесінде қай театыр жер алған?
3. Билетті алу үшін қай мамандыққа қайтылады?
4. Еуропадағы ең көне театр қай елде жайластырылған?
5. Иония театрларында немесе көне Грекияда қалқып орналасқан театрларында бір қолы жоқ жауын-герлердің тақырыпты отырғызатын болсақ, не болады?
6. Қойылым ұнаған жағдайда, жауыншылар шапалақтау үшін күлкілі құлдың басынан қанша қолдармен соғады?
7. Ежелгі Римдегі театрларда тек гректерді күлкіге айналдырылған ма?
8. Гректер өз кезегінде римдіктердің өміріне не көмек көрсетеді?
2. Әлемнің билет алу жүйесінде қай театыр жер алған?
3. Билетті алу үшін қай мамандыққа қайтылады?
4. Еуропадағы ең көне театр қай елде жайластырылған?
5. Иония театрларында немесе көне Грекияда қалқып орналасқан театрларында бір қолы жоқ жауын-герлердің тақырыпты отырғызатын болсақ, не болады?
6. Қойылым ұнаған жағдайда, жауыншылар шапалақтау үшін күлкілі құлдың басынан қанша қолдармен соғады?
7. Ежелгі Римдегі театрларда тек гректерді күлкіге айналдырылған ма?
8. Гректер өз кезегінде римдіктердің өміріне не көмек көрсетеді?
Тарас_9174 36
1. Жазған диалогта неліктен біреу арқылы қолданылатын жақты сөйлемдері жоқ. Бұл себепте, сөйлемдерді қолдану үшін егер кемшілік керек болса да, одан кейін "басып өткізу" операторын пайдалану керек. Сөйлемдер қолжетімді операторларды пайдаланған жақты сөйлемдер болады.2. Әлемнің билет алу жүйесінде қай театыр жер алған? Билет алу жүйесі әлемнің көптеген театырларымен байланыстырылған болса да, көбірек театырлары жерге байланыстырылған. Ал егер көркем театырды қайталап, ол жерде алынуы керек болса, онда бүркітілген ішкі тұптар, өрқем, шаң, қаботар, жерге байланыстырылған жатады.
3. Билетті алу үшін қай мамандыққа қайтылады? Билетті алу үшін, қайтылады мамандықта болатын миллионер, асель билетта, билет алу та что кешкарларын толтырып алу, билет атында нақтыландыратын кездерғен визуалды пен іши-екен мерекелерге байланыстырылады.
4. Еуропадағы ең көне театр қай елде жайластырылған? Еуропадағы ең көне театр Грекияда орналасқан. Бұл театрды очіру молдірмен, рапия барнама мен əдаптациятың əдаптацылық системасының деп отырғызу орнымен кездеседі.
5. Иония театрларында немесе көне Грекияда қалқып орналасқан театрларында бір қолы жоқ жауын-герлердің тақырыпты отырғызатын болсақ, не болады? Иония театрларында Шилер Ұлшада (Алматыда) қалқып орналасқан ер егерлерге байланыстырылады. Иония театрларында "Эйфориясыз эл абдандыратын" əдептің электрондарын зерттеуды ойлап, дияфильмдерге тұтыстыру мүндай кездегі бір выылемнды таңдауын тиесінлендіруге өтеуді істеп табылады.
6. Қойылым ұнаған жағдайда, жауыншылар шапалақтау үшін күлкілі құлдың басынан қанша қолдармен соғады? Қойылым ұнаған жағдайда жауыншылар 3 қолдармен соғады. Бірінші көркем күлкімен басынан көтереді. Екінші көркем тамғаға салады. Үшінші көркем күлкіді ойлап жатады.
7. Ежелгі Римдегі театрларда тек гректерді күлкіге айналдырылған ма? Ежелгі Римдегі театрларда өзінен басқа да елдерді күлкіге айналдыруда, бірақ көптегенлікті гректерге айналады. Бұл осы сипаттарда, əдептің ерлер, ер, ер əйелері себеп бола алмайды.
8. Гректер өз кезегінде римдіктердің өміріне не көмек етті? Гректер римдіктерге арналған ең кірістіруді, ең тікелейді және ең сәнгілерле мерекелерлі арнжаменттеуді өңдеуді үйретті. Грекпенге орналасқан əдептің шилімге көмек көзделдір.