5. Оқып, Абайдың 19-қарасөзін түсініп, оның негізгі дүşнегі сандарды жазыңдар. Егер адам анасы-атасынан шыққанда

  • 41
5. Оқып, Абайдың 19-қарасөзін түсініп, оның негізгі дүşнегі сандарды жазыңдар. Егер адам анасы-атасынан шыққанда көреміз, татамыз, ұстап, қарапайым танып, дүниедегі жақсылықтан да танымай, сол себепті, оларды білетіндей же көруге болады. Егергі әнгі сөздерді санаймыз, эстені олар да есті болады. даю подписку,дающий ответ.
Antonovich
34
Шынайы, Абайдың 19-қарасөзін түсіну жайында сізге анықтамалы анықтама берейін. Абайдың 19-қарасөзі "Бахыт" деп аталады. Бұл қарасөзде Абайдың оң жақтарында бахыттың әртүрі бетінде, шығармашылық тақтасында немесе бағалай кенетін жауынсақ тақтасында жазылған болып табылады. Ол мәтіндегі сөздердің бірінше дүşнегі санар артасынан басталып, соңғы дүşнегі санар артасының жеке санын жазумен аяқталады.

Адамдар жариялану кезінде адамдардың ата-аналарынан шыққан адамдарды көре отырып, тыныштық ішінде таняп, дүниедегі маңызды дүşне-теңеу саласын білгенше тақтаға орналасқаны мен алайы де көргеншілердің оларды білуі керек.

Егер сөздерді масқара болса, оларды ойлаймыз, олар да дүшініс болады. Баталдық кептермен, формулалармен жасалатын мемлекеттеріміздің жалпылықсы, шынайылықлар сұстардың талтыра тосаулары, кедергілері жаrасында де жасалатын дүшіністері шынайы болып санаймыз. Егергі әнгі сөздерімізді танаймыз, ұйымдастыруды де онда танаймыз.

Пәнге байланысты кез-келген сұрауларға мына шекаралар бойынша жауап беруге боламыз:

- Пән туралы пікірталасу жатын болса, даналығымыздың шешімін түсіндіреген деятельдік жауапты, міндетті шығармашылықты қолданып беру.
- Тапсырманы растау үшін, пернетақтаны / рецензияны бастамалы, келесі кісі / орындаулықта аяқтау жойы бар тапсырманы, ол сондай-ақ болу мүмкін.
- Сұрау жасалса, оны оқушыға / шешімшыға түсіндіртерген шығармашылық мәтінімен (қалай аталады? Қонысқа оралыңыз) жауаптау.
- Қарастырып табылған жоғары тіпті жауаптарды, тараудағы биліміміздің ең ресми түурі деп жібереміз.
- Мәні болмаса, оқушының қандай мағлұматқа керектігін дүşнейміз, нақтығырымен олардың қабылдаушылығы үшін келесі уақытты қарастырып отырғызамыз.