Характарыстыка формы кветкі з апавядання настаўнік малюнкаў

  • 52
Характарыстыка формы кветкі з апавядання "настаўнік малюнкаў"
Magiya_Zvezd_4344
21
Апавяданне "настаўнік малюнкаў" напісанае Вінцэнтам Ван Гогам, апісвае шлях паэта-малара, які адчувалі прызнакі творчага крызісу і мела прывіды, але знойдзены настаўнік малюнкаў, які дапамагае яму адкрыць справаздачны шлях свайго мастацтва.

Згодна з апавяданнем, характарыстыка формы кветкі можа быць размяшчаная і знаходзіцца ў аглядзе кветкі "Сонечныя кветкі". Кветкаў ў гэтым малюнку выяўленая некалькі. Настаўнік малюнкаў паказвае, што формы кветкі могуць быць адрознымі і розніцца па свайму алгарытму адлюстравання. Кветкі перададзеныя на карціне ў адрозненні ад іх звычайных формаў маюць лісткі у выглядзе крыляць і адлюстроўваюць пэўны стылізаваны выяўленчы ўзор.

Сама форма кветкі ў апавяданні можа быць разнастайнай - ад круглай да стрэлчатай, у залежнасці ад вабы, як у адлюстроўваемай кветцы. Вінтсэнт Ван Гог, апісваючы кветкі, прыкладваў вялікія ўдзеянні, каб яшчэ лепш адлюстроўваць іх форму і структуру. Такім чынам, акцэнт на форму, адлюстраваную на малюнку, можа зарадзіць пэўную эстэтычную мараль, якая дае шмат апошняга рэшце ў творчацкай дзейнасці.

У апавяданні ўспомінаецца, што кветкі выглядаюць яскрава і напоўненыя калярам, што змяшчаецца ў іх форме і прыдае ім шмат асаблівасцей. Гэта можа быць аргументам у падтрымку таго, што форма кветак, што з голых вопраў не ёсць такая простая, але таксама і іх сілуэт, узоры і каляр будуць гэткімі элементамі, якія апісваюць усю форму.

Апавяданне "настаўнік малюнкаў" дае разгляд форму кветкі як мастацкую аснову. Яно прапануе адчуць увесь шчыльны паветар у прыроджанай лініі кветкі, якую адлюстроўвае мастак ў сітуацыі камурсці. Такім чынам, гэтая форма гэтых кветак, якую можна асяродзіць і атрымаць на малюнку, можа прывесці да нямэцкага разумення і прысутнасці мастацтва ў гэтым працэсе.

У выніку, апавяданне "настаўнік малюнкаў" сваёй характарыстыкай формы кветкі прыгодна для тлумачэння ў школе з мэтай развіцця мастацкага смаку ў дзяцей і збагачэння ведаў пра формы і абразы ў мастацтве. Шляхам альтэрнатыўнага падыходу да формы ён можа даваць практычныя рэзультаты ў развіцці навыкаў люстрацыі ў школьнікаў.