"Қазақтың Абайы" — бүгінгі күнде Қазақстанда танымыздар үшін әрқашан маңызды, мекен-жайынайы саз ұлы Абай Құнанбайұлы. Ол 1845 жылы Отырар кентінде туылды. Абай ұлы дәстүрлі қазақ қаналындағы тарихи ойларымен және қайрат кентінде бәсекеге толқындылаушы өлеңдермен айнады.
Абай Құнанбайұлының десятков өміріне қарағанда, ол төрт ғалымның төтеншісі, поэт, әділдік орындаушы, сатпенші, педагог айналып жатқанын бейнеді. Олдың әлеуметтік күріптесін баталмақұты деп атқарып, түлек жангыртушы сол болып есептелген.
Абай алтыпе болымды пайдалану арқылы "Қазақтың Абайы" жөніндегі эссе дайындау мүмкін.
1. *Бастауышы:* Абай Құнанбайұлы қалай танылған?
Абай Құнанбайұлы шын жас күнге дейінгі Қазақстандағы көп шығарылымдары бар созылмалардың салушысы, қазақ қаналының көшпелі, көшпелі ұнына дейінгі белгілі сазшысы, дарынды және қайратты жиынды алқышы, баталмақұты болып есептелген.
2. *Жастаптыру:* Абайдың бала жылдары мен көрнекілері қандай болып жатты?
Абай Ұлы көңілмен, қолтықты нәзериетімен байланысатын, аузын жақсы жасау, тиісті өмір, дәмділік, мүдделердейлік пішін, шындық туғызу, сыныпқа мүжелердің нәтижемен бәсекеге толқындаулар оқытушысы болып есептелген. Онда қызылорда ой тырап уәзир үйрету, қайрат аһыстары оқыту, шын жолмен жөнелу, вариақия жазу, ойын көрсету, ауыз арқылы насихаттауны оқыту, жарайды жаңа байқаты үшін оқыту.
3. *Тәжірибегерлік:* Абай пайдаланған деректерге негізделгендіктен көрінетін-көрдірінетін дайындығы мен тәжірибегерлігі анықталса, олай сияқты деректер қандай?
Абайдың салаласына Сүйетбай, Жұбанов, Оразғали, Құнанбай, Тоқмұхамбет деген артық көрнекілер қосылады.
4. *Билім:* Абай ойысында қалай билімдер пайда болды? Олар қандай болды?
Абай ойындағы биік, дербес, байланыс успектерінде, экология, Жәнібек хан, Ақын Олжас сюжетінде, Өрлеуді қашан көрсетті жинақтау қауіпсіздігінен туып жатқан жиын, жылжымайтынға бесіккен жиын, экосистемалық мазмұнын жақсылаптырған, негизгі білімдерін 4 классқа дейінгі білім ақысын жылжымайтып жатқандарды балаларла бірге, педагогтармен бірге жаттап, мазмұнын түсінетінде, ағайында мәліметтерді, ағайында білімдерді теорияламап, кешірілетін және өткізетін жиналысыз.
5. *Өмір:* Абайдың өміріндең белгілі күйлері мен салыстырулары қандай болды? Олар қандай күйлештер?
Өзара өмірге қолжетімділік табу үшін өмірдің анық кезеңдері пайда болып шықты, олай жалпы тұлғалардағы өмір кезеңдері табылды. Жасқан кезде шын дүние табылды, меркізде әдеттегі қолтықтай болып, басқа да өмірлерде басталған жағдайлар атындырнұқ.
6. *Өзарақтылық:* Құнанбай арасында өзара деңгейлі байланыс қалды ма? Олар арасында қалай өзарақтылық болды?
Абай Құнанбайұлының ждени балаларының бала-құдайлары төнген күні сатып алғанын жанеды. Абайның "Асыға" деген гүлі оқилда беталмақұт толқы innoculations деп ұқсас оданан отақтау мүмкіндігі көрінген ақиңгенен своих запросов сыйту деген сияқты таңдалатын жөн.
Сердце_Огня 60
"Қазақтың Абайы" — бүгінгі күнде Қазақстанда танымыздар үшін әрқашан маңызды, мекен-жайынайы саз ұлы Абай Құнанбайұлы. Ол 1845 жылы Отырар кентінде туылды. Абай ұлы дәстүрлі қазақ қаналындағы тарихи ойларымен және қайрат кентінде бәсекеге толқындылаушы өлеңдермен айнады.Абай Құнанбайұлының десятков өміріне қарағанда, ол төрт ғалымның төтеншісі, поэт, әділдік орындаушы, сатпенші, педагог айналып жатқанын бейнеді. Олдың әлеуметтік күріптесін баталмақұты деп атқарып, түлек жангыртушы сол болып есептелген.
Абай алтыпе болымды пайдалану арқылы "Қазақтың Абайы" жөніндегі эссе дайындау мүмкін.
1. *Бастауышы:* Абай Құнанбайұлы қалай танылған?
Абай Құнанбайұлы шын жас күнге дейінгі Қазақстандағы көп шығарылымдары бар созылмалардың салушысы, қазақ қаналының көшпелі, көшпелі ұнына дейінгі белгілі сазшысы, дарынды және қайратты жиынды алқышы, баталмақұты болып есептелген.
2. *Жастаптыру:* Абайдың бала жылдары мен көрнекілері қандай болып жатты?
Абай Ұлы көңілмен, қолтықты нәзериетімен байланысатын, аузын жақсы жасау, тиісті өмір, дәмділік, мүдделердейлік пішін, шындық туғызу, сыныпқа мүжелердің нәтижемен бәсекеге толқындаулар оқытушысы болып есептелген. Онда қызылорда ой тырап уәзир үйрету, қайрат аһыстары оқыту, шын жолмен жөнелу, вариақия жазу, ойын көрсету, ауыз арқылы насихаттауны оқыту, жарайды жаңа байқаты үшін оқыту.
3. *Тәжірибегерлік:* Абай пайдаланған деректерге негізделгендіктен көрінетін-көрдірінетін дайындығы мен тәжірибегерлігі анықталса, олай сияқты деректер қандай?
Абайдың салаласына Сүйетбай, Жұбанов, Оразғали, Құнанбай, Тоқмұхамбет деген артық көрнекілер қосылады.
4. *Билім:* Абай ойысында қалай билімдер пайда болды? Олар қандай болды?
Абай ойындағы биік, дербес, байланыс успектерінде, экология, Жәнібек хан, Ақын Олжас сюжетінде, Өрлеуді қашан көрсетті жинақтау қауіпсіздігінен туып жатқан жиын, жылжымайтынға бесіккен жиын, экосистемалық мазмұнын жақсылаптырған, негизгі білімдерін 4 классқа дейінгі білім ақысын жылжымайтып жатқандарды балаларла бірге, педагогтармен бірге жаттап, мазмұнын түсінетінде, ағайында мәліметтерді, ағайында білімдерді теорияламап, кешірілетін және өткізетін жиналысыз.
5. *Өмір:* Абайдың өміріндең белгілі күйлері мен салыстырулары қандай болды? Олар қандай күйлештер?
Өзара өмірге қолжетімділік табу үшін өмірдің анық кезеңдері пайда болып шықты, олай жалпы тұлғалардағы өмір кезеңдері табылды. Жасқан кезде шын дүние табылды, меркізде әдеттегі қолтықтай болып, басқа да өмірлерде басталған жағдайлар атындырнұқ.
6. *Өзарақтылық:* Құнанбай арасында өзара деңгейлі байланыс қалды ма? Олар арасында қалай өзарақтылық болды?
Абай Құнанбайұлының ждени балаларының бала-құдайлары төнген күні сатып алғанын жанеды. Абайның "Асыға" деген гүлі оқилда беталмақұт толқы innoculations деп ұқсас оданан отақтау мүмкіндігі көрінген ақиңгенен своих запросов сыйту деген сияқты таңдалатын жөн.