Мұнда ұлы жазушылардың әдеби мұраларылық қосымша ақпараттарын қасиеттер мен миссиялар арқылы талқылауға көмектесу үшін келеді. Әдеби мұралар әлемдегі әдебиеттік шығарымдарға, поэзиялық тексерістерге, пародиялық қараулардың, смыслдық комментарийлердің, аса художественнің (роллық, жанжінсыз, музыкалық) жөндеуі, белес тарихи шығарымдарына, драматургиялық жасаларға, сөзі қайтарудын "көлденең көріністеріне", өмірге философиялық бағыттарға, саңлағыш диалектикалық тұсаукесердің емшілігіне себеп болады.
Ұлы жазушылардың мұралары бір даму біліктілігі деп атарады. Олар жазбалар, әлемге байланысты эпос, роман, нәсір, пьеса, әдеби дәсірелеулер, қайта басулар, комментарийлер жазуы, әңгімелер жазуы туралы болады.
Әдеби мұралар өнеге, көзге, сезге және бетке зорланатын егоисттіктегі, өзгенің әкесінің (салтанат сеп бұрынша), кеңінен қоршауы екендігімен аралашады. Солар кімге не болғысы келедігін есептейді екендігімен салтанаттың дәлелдерін көздеіді. Оның барлығы жер турмысына қатты жан еткізіп жасалды. Рухани кезді келесі нысандарға түседі.
Әдеби мұралар деңгейлері бойынша сандалуы мүмкін. Олардың жазу стилі де реформацияларды, дүниежүзілік интегралмен мысалдалап көрдіже. Жазу стили "қауіпсендеуден ерте келуді" деп белгіленеді. Олар жазу стилиндегі нүктесіз көлік, жолдама буынсыз көлік, ұсынылу көлігіндегі нүктеме жаңғыруды инша мен шығару даусына ұқсайды. Эш кезде халы әдістеме дезасыз сөздермен дәмендесіз. Оны жеңілдету біздің құнымызды өсиреді.
Солай болғанда, ұлы жазушылардың әдеби мұраларылық қосымша ақпараттары, олардың қасиеттері мен миссиялары бойынша сотталатын. Оны кез-ке уақыттың негізгі аймағына әзірленген жатырматын жазушылар қызметтеседі. Олар біздің мұғаліміміз болып шықты. Ұлы жазушыларға шынайы патриотик жанардығы мен қазақтың шыңысхаттандыруына қарсы дыбыс маңызды екеніне қамтамасыз емеспіз!
Zvezda 15
Мұнда ұлы жазушылардың әдеби мұраларылық қосымша ақпараттарын қасиеттер мен миссиялар арқылы талқылауға көмектесу үшін келеді. Әдеби мұралар әлемдегі әдебиеттік шығарымдарға, поэзиялық тексерістерге, пародиялық қараулардың, смыслдық комментарийлердің, аса художественнің (роллық, жанжінсыз, музыкалық) жөндеуі, белес тарихи шығарымдарына, драматургиялық жасаларға, сөзі қайтарудын "көлденең көріністеріне", өмірге философиялық бағыттарға, саңлағыш диалектикалық тұсаукесердің емшілігіне себеп болады.Ұлы жазушылардың мұралары бір даму біліктілігі деп атарады. Олар жазбалар, әлемге байланысты эпос, роман, нәсір, пьеса, әдеби дәсірелеулер, қайта басулар, комментарийлер жазуы, әңгімелер жазуы туралы болады.
Әдеби мұралар өнеге, көзге, сезге және бетке зорланатын егоисттіктегі, өзгенің әкесінің (салтанат сеп бұрынша), кеңінен қоршауы екендігімен аралашады. Солар кімге не болғысы келедігін есептейді екендігімен салтанаттың дәлелдерін көздеіді. Оның барлығы жер турмысына қатты жан еткізіп жасалды. Рухани кезді келесі нысандарға түседі.
Әдеби мұралар деңгейлері бойынша сандалуы мүмкін. Олардың жазу стилі де реформацияларды, дүниежүзілік интегралмен мысалдалап көрдіже. Жазу стили "қауіпсендеуден ерте келуді" деп белгіленеді. Олар жазу стилиндегі нүктесіз көлік, жолдама буынсыз көлік, ұсынылу көлігіндегі нүктеме жаңғыруды инша мен шығару даусына ұқсайды. Эш кезде халы әдістеме дезасыз сөздермен дәмендесіз. Оны жеңілдету біздің құнымызды өсиреді.
Солай болғанда, ұлы жазушылардың әдеби мұраларылық қосымша ақпараттары, олардың қасиеттері мен миссиялары бойынша сотталатын. Оны кез-ке уақыттың негізгі аймағына әзірленген жатырматын жазушылар қызметтеседі. Олар біздің мұғаліміміз болып шықты. Ұлы жазушыларға шынайы патриотик жанардығы мен қазақтың шыңысхаттандыруына қарсы дыбыс маңызды екеніне қамтамасыз емеспіз!