Объектілерді жасау процесіне үшөлшемді графика программаларының көмегін көрсету үшін әдетте такие программалардан пайдалануға болады:
1. UML-ға басқарады: Unified Modeling Language (UML) — объектілерге негізделген үшөлшемді модельдеу жасауға арналған бір әдіс. UML, объектілерге жасалатынын дизайнға дайындығын жасауға көмектеседі. UML, класстар, интерфейстер, объектілер, жаңа класстар жасау және кодтарыңызды жаңа класстар тіркеу үшін, осынымен бірге, объектілер арасында әрекеттерді шасу үшін көмек көрсетеді.
2. IDE-ге басқарғыштар: Integrated Development Environment (IDE) — бұл программалар шеңбері, жасауға пайдаланушыға объектілер нәтижелерін анықтауды, тесттік қызметті жасауды, объектілерді дамыту мен өзгертуді және кодты компиляциялауын жасау үшін өзгерістерді анықтауга көмек көрсетеді. Бұл, программаны жасауға арналған сыртқы кодты жазуды және объектілерді пайдалануға көмек көрсетеді.
3. Компиляторлар: Компиляторлар объектілердің кодтарын құрып және түрдеулерін түсіндіру үшін пайдаланылады. Компиляторлар объектілерді таңдау, өрнектерді жасау және көшіру, объектілерді пайдалану, кодты және объектілерді жинауды, алдымен анықтау жасау процесіді жаңа өзгерістерге қолдау көрсетеді.
4. Тест кітапханалары: Тест кітапханалары объектілердің дереккөздерін және үлгілерін анықтау және негізгі функцияларды тексеру үшін пайдаланылады. Бұл кітапханаларда көптеген функцциялы кодтар, тесттер мен тексеру және көмек күтімдери пайдаланылады.
5. Негізгі кітапханалар: Объектілерді жасау процесінен өте жеңіл болу үшін өте пайдаланысқа қолдау көрсететін кітапханалар қолданылады. Бұл кітапханалар базалық объектілерді жасау, өрнектерді пайдалана бастау, объектілерді жаңарту және өзгерту, послықтар мен интерфейстерді шасу және объектілер арасында жаңа әрекеттер жасауды тиіске отырарды.
6. Диаграммаларды құру құрылғылары: Объектілерді жасау және дизайн процессінің нәтижелерін түсіндіру үшін объектілерді диаграммаларға анықтауға көмек көрсететін оларлың дизайнерлері ғана болмайды. UML Tool-тар мен басқа диаграммаға негізделген программалар объектілерді диаграмма мен дизайн үшін пайдаланылады.
Осы программалар көмегін пайдаланып, объектілерді жасау және объектілердің дизайн хаттамасын жасау үшін школьдарге максималды көмек көрсететін арқау программалар эмес, оларның көмегі шектеусіз.
Бася 16
Объектілерді жасау процесіне үшөлшемді графика программаларының көмегін көрсету үшін әдетте такие программалардан пайдалануға болады:1. UML-ға басқарады: Unified Modeling Language (UML) — объектілерге негізделген үшөлшемді модельдеу жасауға арналған бір әдіс. UML, объектілерге жасалатынын дизайнға дайындығын жасауға көмектеседі. UML, класстар, интерфейстер, объектілер, жаңа класстар жасау және кодтарыңызды жаңа класстар тіркеу үшін, осынымен бірге, объектілер арасында әрекеттерді шасу үшін көмек көрсетеді.
2. IDE-ге басқарғыштар: Integrated Development Environment (IDE) — бұл программалар шеңбері, жасауға пайдаланушыға объектілер нәтижелерін анықтауды, тесттік қызметті жасауды, объектілерді дамыту мен өзгертуді және кодты компиляциялауын жасау үшін өзгерістерді анықтауга көмек көрсетеді. Бұл, программаны жасауға арналған сыртқы кодты жазуды және объектілерді пайдалануға көмек көрсетеді.
3. Компиляторлар: Компиляторлар объектілердің кодтарын құрып және түрдеулерін түсіндіру үшін пайдаланылады. Компиляторлар объектілерді таңдау, өрнектерді жасау және көшіру, объектілерді пайдалану, кодты және объектілерді жинауды, алдымен анықтау жасау процесіді жаңа өзгерістерге қолдау көрсетеді.
4. Тест кітапханалары: Тест кітапханалары объектілердің дереккөздерін және үлгілерін анықтау және негізгі функцияларды тексеру үшін пайдаланылады. Бұл кітапханаларда көптеген функцциялы кодтар, тесттер мен тексеру және көмек күтімдери пайдаланылады.
5. Негізгі кітапханалар: Объектілерді жасау процесінен өте жеңіл болу үшін өте пайдаланысқа қолдау көрсететін кітапханалар қолданылады. Бұл кітапханалар базалық объектілерді жасау, өрнектерді пайдалана бастау, объектілерді жаңарту және өзгерту, послықтар мен интерфейстерді шасу және объектілер арасында жаңа әрекеттер жасауды тиіске отырарды.
6. Диаграммаларды құру құрылғылары: Объектілерді жасау және дизайн процессінің нәтижелерін түсіндіру үшін объектілерді диаграммаларға анықтауға көмек көрсететін оларлың дизайнерлері ғана болмайды. UML Tool-тар мен басқа диаграммаға негізделген программалар объектілерді диаграмма мен дизайн үшін пайдаланылады.
Осы программалар көмегін пайдаланып, объектілерді жасау және объектілердің дизайн хаттамасын жасау үшін школьдарге максималды көмек көрсететін арқау программалар эмес, оларның көмегі шектеусіз.