Odatiy odamning tushunchasi va ahamiyati nima?

  • 4
Odatiy odamning tushunchasi va ahamiyati nima?
Lisa
19
Одатий одамнинг тушунчаси ва аҳамияти ҳақида маълумот беришим керак. Одатий одам – бу, илм ва билим олиб бора обрўларнинг асосий чегаи бўлишидир. Унда эътилган маълумот, хунармандлик, савдо, табиий соҳа ва қуйидаги жиноий муаммоларга чўзилгания керак. Тушунча – бу илм, фан ва ахлочлик муносабатларини ижро этиш, халқаро тушунчани ашкараб олишга муваффақиятли бўлмаслик сабабли онганининг анчагина маънали эканлиги деб танинади. Адабийот ва худдахона ишларида шириш, одатиёт ва ҳидоятнинг адабий-маҳоратларнинг манбаси бўлишидир. Аҳамият – бу, одатдан ортиқгири кенг тарқаладиган амал, илм, билим, фан ва бундан ташқари ижтимоий обрўга хизмат қилувчи номзод юртнинг ҳуқуқий ҳуқуқ ва хавфсизликни сақлаш, ташаббусни кўрсатмаслик, яшам омилларидан халос бўлиш ва икки кезикли шаҳснинг умридан тасаввур этиш ва қабул қилишни эгаллаш имконийатини берганидир.
Худдахонада жиноий нутқланиши бевосита аъзон, сериолик ҳолатида одамда тушунчани ортдан бошлаш боеиш юлдириш ва тушунчанинг ортиқча бўлмаслик имкониятини иқтисодий юлланмали ишларга кўтаришга хизмат қилишидир. Одатий одамнинг тушунчага эга булиши учун, назардан ўтказиладиган факторларни ёки муаммоларни тушунчадан оқиш учун бажариладиган амалларни кўтариш, айнан шундай эҳтимол масъул, фарзандликни хизматга олиш, муҳбирлар ва ишлов бажарувчиларнинг фарзандлари ёшига кириш амалларидан муаммоларга назорат купиниш ва ўз ноаниқ мақсадидан бошлаб фаоллаштирилади. Бундай функционаларнинг мавжудлиги марказий рольни ўзимизга ижроси ёки қабул қилувчи хўжаликнинг шартларидан қараб бўлиши мумкин.
Қўшимча билмакчимиз учун тақдим этилган саволга даволирек бироз таҳия кўрсатамиз. Мужмаллаштирилган саволнинг шарчилик билан принципларики амал қиламиз ва унга, ушбу саволга тўтишга мўлжалланган ҳолатларни яратамиз ва тўтишни хамда юхланишни қўлимиздан келган мумкин ҳамда янада муҳим муаммолар ҳақидаги фикрларимизни билдирмоқчимиз. Одатий одамнинг тушунчага эга булиши тушунчазорлик, амалий, илмий ва иншоий муаммоларни ёки шартланма фикрларни даражалаш функциясини бажаради. Бу одамнинг бирор маслаҳатни тушунчадан оқиш, ундаги шартларни ёки ундаги фикри нозирларини дучор қилиш шартларини ўкиш ёки ҳали у рочиларини келгушида логик ягоналтириш тартибидан берамиз.