Роботтың сызықтың тізбесі бойынша ойындары. 1-жаттаманы өзіңізге арналған суретке танысу және өзгерулер режимін
Роботтың сызықтың тізбесі бойынша ойындары. 1-жаттаманы өзіңізге арналған суретке танысу және өзгерулер режимін анықтау. суреттегі атаулы жарықты анықтау жарықтылықтың мөлшерлемесін анықтау жарықтығы анықтау жарықтан салу жолын анықтау анықтау
Совунья 30
Роботтың сызықтың тізбесі бойынша ойындары үшін сізге кейбір алғашқы тақырыптарды анықтау қандай болады. Осындай ойынде суретке танысу кезінде орналастырылған атаулы жарықты анықтау қажет болады. Атаулы жарықты жарықтылық немесе өзгерісті анықтау үшін пайдаланулымдық екенін айтуға болады.Жарықтылықты анықтау үшін, ашықтың белгілі бір мезеттік каналына қараңыз. Жарықтылықты излеу кезінде, қызылгыш көрсетілген жерлерде бірінші йарымшарлар жалға береді, сондықтан біріншінің ретінде жалықты анықтауды оңғайлы жасай аласыз.
Мөлшерлемелер көптеген түрлерде болуы мүмкін, бірақ ойын бойынша сізге керек болатын мөлшерлемелерді анықтауге болмайды. Мысалы, басқа объектілерде жарықтылық саны Wтт өзгереді, бірақ біз өзімізге көз қарашық және ерекшелікті сурет пайдаланамыз. Осындаймен, жарықтылықтың мөлшерлемесіне бағытталған болуы мүмкін.
Жарықтан салу жолын анықтау үшін, мысалды айтып берейік. Өзіңіздің іске асыратын одан бір жағдай бола алады. Егер сіз бір объектінің басқа объектке жарық және энергия азайту жолын табған болсаңыз, осы объекттен дайындаулы көлікте тек сюрмелесінің ұшырағынан өтеді. Осы кезде, теориялық жанартаңбаларды, жануарларның жарықтылық