Сүйегі лақтырылды түскен ұпайдың 7-ге тен болуынын ыктималдыгын табуға қалай ойындарды пайдалануымызға болады?

  • 58
Сүйегі лақтырылды түскен ұпайдың 7-ге тен болуынын ыктималдыгын табуға қалай ойындарды пайдалануымызға болады?
Викторовна
62
Шешім беру үшін, біз мақаланы түскінген ұпаинің өзендесерген ойындарды пайдалануды талап етеміз. Құпайлар қозғалма және маусымды салмақты сала берсе, және санды таңбалауы мүмкін болса болады. Сондықтан, мына ойындарды пайдалануымызға болады:

1. Табуға ойын: Бір қабатты қоршағанда, біздің ұпаимызды шығыс жон көрсеткішпен және түскінген қоршақпен жатады. Біз кетудің бағамдарды пайдалану арқылы анықтауға болады. Алдын ала, кетудің эмпирикалды бағасын анықтау үшін, бірнеше рет нысан тарттымыз және өздерінің нормалаудан шыққан екендігін тексереміз. Бойынша, егер ұпай 7-ге нормалаудан шықпайды деп айтсаңыз, оның ықшам бағасы 0 болады.

2. Маусымды ойын: Ұпай тіпті лақтырылды түсмейтін маусымнан салмақты ойындарды пайдалана аламыз. Біз меңгеру ісін ойлап және табуға ойынында қай түскінулерді пайдаланағанымызды өзіміздің нәтиже менемеміз келеді.

3. Өзара пробабилитетілік немесе статистикалық модельлер: Құпайдың кетуіндегі ыктималдықты табу үшін, біз статистикалық формулаларды пайдалана аламыз. Мысалы, біз балларды нормалаудан шыққандықтан, нормальдığı стандарттық көрсеткіштің формуласын қолдана аламыз. Сонымен қатар, басқа модельдерді де пайдалана аламыз, сондықтан енгізілген бейненің мазмұнын байқадар.

Осы ойындарды пайдалану кезінде, студенттер кетудің өзара резделерін анықтауға және табуға өз байымдылықтары мен ұзақтығын анықтауға болады. Көмек алу керек кез келген үздік бейнені анықтау және шұғыл реттеу, саналау процессі және өзара резделерді анықтау процессімен. Біз өзара ыңғайлы решение кебек жасаймыз.