Внесок Поля Верлена та Артура Рембо в розроблення принципів нової поетичної свідомості розглядаються як ключові етапи розвитку поезії і відображають дві різні фази літературного руху відомого як символізм.
Поля Верлен, французький поет, відіграв важливу роль у створенні нових поетичних принципів і загальному руху символізму в поезії. Його поезія характеризується використанням символів, метафор та образності. Верлен впровадив новий підхід до поетичного мовлення, в якому використовувався вільний віршовий стиль та ввів поняття "поетика мовчання". Він докладав великих зусиль, щоб показати внутрішній світ поета, його переживання, емоції та відчуття через поетичне слово. Його поезія була характеризована дослідницькістю, новаторством та переосмисленням звичайних поетичних форм.
Артур Рембо, французький поет, був одним з найвизначніших представників символізму. Його внесок в розроблення принципів нової поетичної свідомості полягав у своєрідному підході до поетичного творчості. Рембо вирішив відмовитися від традиційних літературних норм і створив принципи декадансу в поезії. Його творчість характеризується експериментом з мовою, творенням нестандартних метафор та загадкового змісту. Рембо прагнув порушити звичну структуру поезії та відтворити світ особливих образів та асоціацій. Його твори були прогресивними та шокуючими для сучасного суспільства.
Отже, Верлен та Рембо, хоча вони обидва були представниками символізму, мали різний внесок у розвиток поетичного руху. Верлен більше спрямовувався на внутрішній світ поета та його почуття, використовуючи образи та символи, тоді як Рембо був більш експериментальним і зосередився на порушенні традиційних літературних норм і створенні нових метафор та образів. Ці дві різні підходи відображають еволюцію символізму як літературного руху та пошуки нових способів вираження поетичного мислення.
Язык 12
Внесок Поля Верлена та Артура Рембо в розроблення принципів нової поетичної свідомості розглядаються як ключові етапи розвитку поезії і відображають дві різні фази літературного руху відомого як символізм.Поля Верлен, французький поет, відіграв важливу роль у створенні нових поетичних принципів і загальному руху символізму в поезії. Його поезія характеризується використанням символів, метафор та образності. Верлен впровадив новий підхід до поетичного мовлення, в якому використовувався вільний віршовий стиль та ввів поняття "поетика мовчання". Він докладав великих зусиль, щоб показати внутрішній світ поета, його переживання, емоції та відчуття через поетичне слово. Його поезія була характеризована дослідницькістю, новаторством та переосмисленням звичайних поетичних форм.
Артур Рембо, французький поет, був одним з найвизначніших представників символізму. Його внесок в розроблення принципів нової поетичної свідомості полягав у своєрідному підході до поетичного творчості. Рембо вирішив відмовитися від традиційних літературних норм і створив принципи декадансу в поезії. Його творчість характеризується експериментом з мовою, творенням нестандартних метафор та загадкового змісту. Рембо прагнув порушити звичну структуру поезії та відтворити світ особливих образів та асоціацій. Його твори були прогресивними та шокуючими для сучасного суспільства.
Отже, Верлен та Рембо, хоча вони обидва були представниками символізму, мали різний внесок у розвиток поетичного руху. Верлен більше спрямовувався на внутрішній світ поета та його почуття, використовуючи образи та символи, тоді як Рембо був більш експериментальним і зосередився на порушенні традиційних літературних норм і створенні нових метафор та образів. Ці дві різні підходи відображають еволюцію символізму як літературного руху та пошуки нових способів вираження поетичного мислення.