Шығармада қой заман тексергеніміз келе ме? • Халық арасындағы қаралмалардың келесі себебі немесе неге жатады?

  • 65
Шығармада қой заман тексергеніміз келе ме?

• Халық арасындағы қаралмалардың келесі себебі немесе неге жатады?

• «Үш қиян» толǵауына қатысушы орналасқан жерлерді атауларымен немесе атаулары бойынша картаны қалай жасаймыз? Үш қиян картасы туралы толықтама жазыңыз.

• Толғауда екінші рет қолданылған елдің халықының сөзі немесе айтымы кай жағдайда пайдаланған?

• Шығарма оқынғаннан кейін қандай сұрақтар орналасқан?

• Ақындар арқылы халықты неге қорқытқан?

• Толғау толық нұсқасын шығармадан тыс жеткеннен кейін, ояз, болыс, ауыл деректері мен түсіндірме беретін білім алудың маңызды мәнін өзгертіңіз.

• Іргесі шайқалған мадақты кактану, адамже ниеті жаралған, өзарақ айырылуы керек жерлер жайларын парақтасыз қылу.
Ледяной_Сердце_6562
69
Шығармада қой заман тексергеніміз келе ме? Қаралмалар келген маңызды мәселе. Келесі жатады:

1. Халық арасындағы қаралмалардың келесі себебі немесе неге жатады? Жауап: Қаралма кезінде камтылған арасындағы халықтың қозғалысы немесе амалынан көрінетін әдіс. Кейбір қаралмалар, әдетте, бір халқа жағдайындағы мәселелерді көрсету үшін қолданылады, мисалы, көркілі қозғалыс, түсіну жолмен аппарату, Ұлжанова-Кюріде қозғалыс.

2. «Үш қиян» толǵауына қатысушы орналасқан жерлерді атауларымен немесе атаулары бойынша картаны қалай жасаймыз? Үш қиян картасы туралы толықтама:

- 1-пісім-үш жерлік жағдайы: Атыраудан – Атырау, Ақтөбеден – Ақтөбе, Қызылордан – Қызылорда, Оралдан – Орал, Петропавлдан – Петропавл, Түркістаннан – Түркістан, Үшаралдан – Үшарал.

- 2-пісім-екі жерлік жағдайы: Ақтаудан – Ақтау, Ақсуден – Ақсу, Көкшетаудан – Көкшетау, Қызылжарқадан – Қызылжарқа, Ордабасынан – Ордабасы.

- 3-пісім-бір жерлік жағдайы: Алматыдан – Алматы, Қарағандыдан – Қарағанды.

3. Толғауда екінші рет қолданылған елдің халықының сөзі немесе айтымы кай жағдайда пайдаланған? Сөзінің негізгі маңызды мағынасы, сынақтарнан Gettysburg толғауында Линкольн айтқан сөзінің бірі болып табылады. Осылар арқылы ел халқына мол және қисынша есті сөйлесу, Халық көзімен есте болу.

4. Шығарма оқынғаннан кейін қандай сұрақтар орналасқан? Сұрақтар келесі ретімен орналады:
- Жол топшысы — Жолдағы ойыншы.
- Құраушы — Құраушы кестесін жасаушы.
- Ойлаушы қоғамдық бағыт — Жастар тобы, өкілетіне қатысушылар жиынтығы.
- Байқаушысу — Байқаулар смыслы.
- Ойлаушы себеп — Жүйедегі элементтерді жасаушылар жиынтығының мұндай бағыты бар жатады.

5. Ақындар арқылы халықты неге қорқытқан? Ақындар, мәтіндерден деек айта біледі, олар бабаларының орысын көрсету, жас өмірі, ерлер мен әйелдердің туу жаңбыры, таң қонысу, абайы көремейтіндер, озып кетпейтіндер болмауы, керипнен оразаға дейінгі нақты басы сияқты тағдырды сипаттайды.

6. Толғау толық нұсқасын шығармадан тыс жеткеннен кейін, білім алудың маңызды мәнін ояз, болыс, ауыл деректері мен түсіндірмелербен беретін. Білім әдетте, шынымен алу үшін жасалу кезінде жан-жақты ояз аяқталады. Болыс амалдар склады бастап алу, оларды тапсырысқа немесе қосымша мәліметтерде ораза жасау, мисалы, басқа адамдардың аға өзара сұрауларына жауап беру, Болыс компьютермен жұмыс істеу, қосымша деректер сақтау, оқуда емес, ақпаратты басқару; ауыл деректері жастар арасында кері резерв үшін ауыл сақтаууды иесіне көшіріп отыру, жөндеуге себеп болып, оларлық алмасу, матчалау, компаньондық компьютерге ие болу, түсіндірме беру.

Білім алу, ақыл-парасат дайынданады, сонымен қатар, кең дұрыстан басқа мамандықтарда да қолайлы жұмыс тапсыруға көмектеседі. Ол өзгертілмегені жоғары деңгейдегі іс-тәжірибе мен жаңartuыл мәтіндермен бай болған жағдайда болып табылады.