1. 2D графикалау арқылы орындалатын суретке қалыптылық-тың қандай өзгерістері бар? 2. 2D графикалама және

  • 46
1. 2D графикалау арқылы орындалатын суретке қалыптылық-тың қандай өзгерістері бар?
2. 2D графикалама және 3D графикалама арналған кез-келген бағдарламаларды қалай білесіңіз?
3. SketchUp бағдарламасы қалай мәнерлерге негізделеді?
4. Пайда болған терезедегі құралдарды толықтау үшін қажетті командаларды қалай орындау керек?
5. 2D графиканың және 3D графиканың арасындағы белгілі артықшылықтар қандай?
Maksik
50
1. 2D графикалау арқылы суретке қалыптылықты өзгерту үшін мысалдарды ұсынаймыз, осы мысалдар арқылы сіз қалыптылықты қалыптасу үшін не кез келген өзгерістерді орындауыңыз келетінін анықтаймыз.

Мысал 1: Суреттегі сызықтың мөлшерін өзгерту.

Сізге бір қошилымдық картинка ұсынамыз, оны шығарып, шеңбер мен көлемді мәндер арасындағы қасындықты бағамыз.

Алдыңғы шеңбер мен көлем мәндері:
Шеңбер = 5 см, Көлем = 8 см³

Жаңа шеңбер мен көлем мәндері:
Шеңбер = 7 см, Көлем = 14 см³

Көлем өсіптіңіздікше, нәрселердің саны да пайда болған терезедегі дайындау өсімдерін пропорционалды жеткізу арқылы өзгеруі мүмкін. Бұл жерлердегі дайындау өсімдерін азайту туралы ойламаларды ұсыну үшін өкілетті өскеле кез-келген дайындау өсімдері бар қалтасын көрсетейік.

Мысал 2: Суретке ерекшелік беру.

Сізге бір квадраттық сурет ұсынамыз. Біз осы суретке тегін сызықтар мен қошімша және дәйексөздер енгізген жатамыз.

Алдыңғы сурет:

\[
\begin{array}{|c|c|c|c|}
\hline
\text{саны} & \text{шығатын және қошатын және дәйексөз} \\
\hline
1 & A \\
2 & B \\
3 & C \\
\hline
\end{array}
\]

Жаңа сурет:

\[
\begin{array}{|c|c|c|c|}
\hline
\text{саны} & \text{шығатын және қошатын және дәйексөз} \\
\hline
1 & A \\
2 & B \\
3 & C \\
4 & D \\
\hline
\end{array}
\]

2. 2D графикалама және 3D графикалама арналған бағдарламалар- реалдық көрініске сай eternalize сізде болмайды. Алайда, сізге компьютерге өңдеу бағдарламасында оларды сипаттамау өнімділігін, функционалдық мүмкіндіктерін түсіндіруімізді ұсынамыз.

2D графикалама бағдарламалары: 2D графикалама бағдарламалары строительство үшін қол жетімді болу керек қалыптар мекендерді пландауға мүмкіндік береді. Оларды планталап өзгертуді жауапта алады және көрсеткіштерді салмақтық суретке арналған түрде дайындауға көмектеседі. Алайда, 2D графикалама бағдарламаларымен 3D жазбалар басып түсуге мүмкіндік бар. Сондықтан улар анық жерді 3D түрде көрсету үшін алғаш рет интуитивті, сызықты, кемінде жазулар арқылы жасалынады.

3D графикалама бағдарламалары: 3D графика жасаудың ең стандартты бағдарламаларының бірі Blender, Maya және 3D Studio Max. Олар кемпірлер мен студенттерге арналған дайындық көмек көрсететін пайдалы бағдарламалар. Оларды пайдалану арқылы, сіз көптеген материалдар, бейнелеу қабілеттері, текстүрлер жасау мен редакциялау мүмкіндіктерін, жылтполас, ауыстырма, талдама мен басқа бағдарламалық эффекттерді өшіре аласыз.

3. SketchUp бағдарламасына негізделген мәнерлер: SketchUp – бұрышты школадан оқығандар мен фаутобескерлер арасында көбейтін прагмады қолдануға болады. Autodesk бағдарламасындағы 3D биеді басқаға сегіз хатты символдан іске асырылады. Sketchup- бір платформалық бағдарлама болып, профессиялды дизайн, архитектура, шеберлік жобаларының дайындалуында, графикалық дизайн, инженерлік бейнелеу және дәлелдендірудің графикалық дизайн нысанан пайдаланылады. SketchUp бағдарламасы өз пайдаланатарына анықтамалы стратегиялармен ойлауға, қөнділіктерін компьютерде өңдеу, дереккөздегі өнімін жасауға, жұмыс істеу өнімін іске асыруға көмек көрсетеді.

4. Пайда болған терезедегі құралдарды толықтау үшін қажетті командаларды қалай орындау керек? Пайда болған терезедегі құралдарды команданы анықтау үшін АТ командасын қолдану керек. Пайда болған терезедегі құралдарды анықтау үшін талап келетін командаларды қатарында, астында сандар өзгертуді те ары қалдасу, нысандарды жою, бос жолауды анықтау мен суды жою көлемін қамтамасыз ету бар. Командаларды енгізу үшін тексерудің көбірек мұны құрайды келісімсіз командалары бар. Мысалы, Windows үшін қолданылатын командаларды енгізу үшін «Run» білектіінше «cmd» немесе «Command prompt» теректес. Осы программалар қолжетімді командандар бірі. Команды айтып, мысал ретінде, көмекші прогррамма, программа атты белгілі мәтінді орындайды.

5. 2D графикасы мен 3D графикасы арасындагы белгілі рөліктер:

- 2D графика: Бұл жылтпаланған жиынтықтар түріндегі билікті орындайды, мысалы, планты, орнату және карта. 2D графикалар үшін бағдарламалар алмасу даналарының ең алдымен екі, модель жасауы мүмкін емес, сондықтан олардың ұзындығы ұзақ емес.

- 3D графика: Бұл жылтпас люмендік жағдайда орнату, түске салу, екі бұрышты тёземдеусіз аудиотақтау технологияларымен модельдеу құрамының нүктеліқті қатынаулы жасасын баптау, программалау, атрибуттарды табу және бөліктеу жанесе нысандарды қамтамасыз ету үшін қажетті бағдарламаларды қолжетімділіктерін қосуға арналған. Бұл тиісті билікті 3D графикаламаларды маулап өндіру арқылы билікті операциялық белгілерде,
- Мәтіндерді тозықтау (үлгілер, шрифтер, тыңдамалар, қиымдар)
- Жылтпаланған объектілерді басып тастауды (мысалы, мебельдер мен басқа объектілерді шетелдеу үшін косметикалық басып тастау көмегімен) орындау екен.
- Жақсартулар мен түзетулерді пайдалану арқылы объектілерді түзету жасалады.
- Артқысысы, 3D графика моделдері автоматты түрде жатады, сондықтан мысал лаксыз жүзеге асу жүйесінің кьзуі арқылы басқа терезелерге тасымалдау (мысал