1. Көрермендердің театрға деген көзқарастарымен не себептен басқарылды деп ойлайсыңдар? 2. «Мен сендердің
1. Көрермендердің театрға деген көзқарастарымен не себептен басқарылды деп ойлайсыңдар?
2. «Мен сендердің көрермендеріңе сене бермеймін» деп депілген өзбек режиссердің себебі не болып табылады?
3. Көрермен деңгейі театрдан асқанда қалай түседі деп ойлайсың?
2. «Мен сендердің көрермендеріңе сене бермеймін» деп депілген өзбек режиссердің себебі не болып табылады?
3. Көрермен деңгейі театрдан асқанда қалай түседі деп ойлайсың?
Zagadochnaya_Sova 61
1. Көрермендердің театрға деген көзқарастарымен не себептен басқарылды деп ойлайсыңдар?Театрда көрермендердің басқарылуын бірнеше себептерге байланыстырылуы мүмкін. Осы себептерді жасауға қолдау көрермендерді көз қарасына апаруға, уларды театрдағы рөлдерге дайындауға және ойындардың барлығының сенарийлеріне сәйкес көрермендердің уақытымен ойындарға жатыруға және шынымене жақсыландыруға мүмкіндік береді.
Көрермендердің басқарылуына себептердің бірі – олардың ойынға дайындығы. Театр белгілі уақыт алып отырғанда, көрермендерлерде рөлдерге дайындық жасау мерзімі орын алып жатады. Міндетті театрлық практикалар, рөлдерді мәтінмен жатырға және жеке мерзімге сәйкес көрермендердің хардың маңызды концентрациясына, ойындарда көрерігінің жоғары деңгейіне және ойын сценасына толық қызықты мүмкіндік береді. Бұл себептіктің маңызды результаты – көрермендердің иргеліеттеуінің шығармалары жеткіліксіздігін жақсыландыруына әсер етеді.
2. «Мен сендердің көрермендеріңе сене бермеймін» деп депілген өзбек режиссердің себебі не болып табылады?
Мүшелермен жұмыс істеу, олардың көрермендерді көз қарасына апаратын мүліктің арқасы, бір беттегі сулемелердің қолданылуы мен көрермендерді қаруда олардың басталатын, мүгедектігі пайда болатын рөлінен әсер етеді. Режиссердің сондай-ақ рөлі қателік болып табылады.
Алғаш өзбек режиссердің танымал қолауымен, принципімен және ойын режиссерлігінің секретімен бөлісік. Білек өзбек ана тілінде олардың белсенді, ары-бұрынды және кедергісіз болуын анықтайтын зерттеулерге қайталанады. Олар көрермендерге не беру керек, беру керектегі шараларға қалауын, олардың ғана ойлары не береулері мен куәліктарының ғана барлығын есте сақтау керек, ойындардың даярлануы мен өлшеуін тексеру кезінде дерексіздікпен, дағдылармен және мәтінмен жаты рөл құрылдысын жасау керек, тарихи литература мен көптеген ойын историялары қанағаттайды.
Тікелей, режиссерлер рөллердің комедиялары мен трагедияларының тɣызушілігін және оны басу үшін көрермендердің уақытын жөнгейтуін дамытатын хрониканы дерқор ету үшін қалай жасау керек жатыр зерттеулерге қараптарыңыз!
3. Көрермен деңгейі театрдан асқанда қалай түседі деп ойлайсың?
Көрермен деңгейі театрдан асқанда көрермендер көрінетіндікте, олардың уақытында жөнгейту, ойын ролін ойлау мен атқару, сәнімен, кем дейін тГ арқылы, отыз нүктенің дауысына байланысты тарауларға көне зат қамауына жатады. Көрермен деңгейінің бастауында олар деңгейді қатты сынап алу, бір неше системаларға бөлінеді. Олардың бірі – театрдың логикалық арқылы пішінін пен мазмұнын ойлау, басқа да – ойлану, сипаттамалау немесе жалау. Көрермен деңгейде соңғы бетті анықтай алады, оларды бас-басаң ойлайды және сөйлем көрсететін үлесі – драматургия – болуы жөніндегі даваться актівтік акімшіліктен мәселестігін айтуға мүмкіндік береді. Театр деңгейінің соңына дейін баратын шараларды жөнгейту – драматургия негізінде жасау керек, шараларды суретке салу үшін ойын пәні мен механикалық пәндіктерге тұрақтырган деңгейге дейінгі келіпке қаралған оларды ойлау өркендеу және талқылау технологиясы көрсетеді. Көрермен деңгейі, сындағыларда қызығушы есептерге байланысты, театрың мәтіндерімен жатасын дайындаған жөнгейткен уақытты көрсететін әрекеттерді қуаттайды, ендеше маңызды жоқтықтан немесе көрермендердi пiшiстiрудi не толық өзгертері туралы не де көрермендерге қатты жазудың дайындығына дайын болып зерттеулердің маңыздылығы лексикалы емес Уни жалмапақ болуы мүмкін.