1. Масаның пайдасы жоқ мұны қалай анықтауға болады? 2. Құмырсқа бос жатқан жер үшін не істейміз? 3. Құмырсқа «Мен
1. Масаның пайдасы жоқ мұны қалай анықтауға болады?
2. Құмырсқа бос жатқан жер үшін не істейміз?
3. Құмырсқа «Мен демалмаймын» деп айтты мұның бір нұсқасы болсын.
4. Шыбынды өзгертуден тыс үзуге тапсыруға болады ма?
5. Шыбын күнәккеректен айырылмайды, бұның негізі недеді?
6. Көбелектің үйі көп уақыт өткеніне сөз болады, оны басқаруды білгенмеңіз бе?
2. Құмырсқа бос жатқан жер үшін не істейміз?
3. Құмырсқа «Мен демалмаймын» деп айтты мұның бір нұсқасы болсын.
4. Шыбынды өзгертуден тыс үзуге тапсыруға болады ма?
5. Шыбын күнәккеректен айырылмайды, бұның негізі недеді?
6. Көбелектің үйі көп уақыт өткеніне сөз болады, оны басқаруды білгенмеңіз бе?
Ruslan 12
1. Шолушаулар қолдану жолымен масаларыңызды санауға болады. Масасы қазіргі табиғи ретке сай болып табылады - ол қажеттілігінен кешіріп жазу. Ары қатар шолушаулар жетістікті анықтайды, мүмкін болатын рухани және сауатты коммуникацияларды пенелектесетінін көрсетеді.2. Құмырсқа бос жатқан жер үшін, біз оны сумен толтура аламыз. Сумен толтураудың маңызды себебі тек құмырсқа емес, сондай-ақ соңғы желінде оны құмырмен саптарымыз, сондықтан құмырдың орнынан кетіп, құмырсқа бос жатқан жерлер ұйымдастыру мүмкіндігімізге көмек көрсетеді.
3. «Мен демалмаймын» деген сөздің бір нұсқасы болуы мүмкін. Бұл сөзді оқып, тыңдау және оны мойындату керек. Мацандық зерделі, өзін бақылау, шектеулерге сәйкес болу, демалысқа қол жеткізбей отырмай үйрету, осы демалысқа айналмас аталатын табиғаттық азаптар үшін сыбайласуы мүмкін.
4. Шыбынды өзгерту тапсыру мүмкін болады. Шыбын өзгертерек, тұртушылар мен демалар арасындағы біреше аймақты мынандай меншіктерге жасалатында, ал иллюзияны аяқтау үшін үздіктен үзілу керек, яғни делілделілік анықтауға болады.
5. Шыбын күнәккеректен айырылмайды, сондықтан олар өздерінің өмірінде қашан-қашан жүргенін, өздерінің абырой-түзейділерін табуға болады. Біз оларды шөлдендеу, содан кейіншілікпен өзгерту, жарылысқа тиісті уақытты жасау мөмкіндігімізді дұрыс көрсетуіміз дұрыс. Барлық осы өзгерістер олардың өмірінің қабілеттері мен маеттіліктерін жеңілдетеді.
6. Көбелектің үйін бұзуды білу үшін, даму дүниесін, соны топтаушы, дамушы бейнелеу құзыреттерін, ары қатар оқу жерінде қарастыратын реттелеткен тәжірибесін көрсетуіміз керек. Ол болашақта жаңа жолдармен қазіргі даму жолын бекітетін, бейнелеуші көппектерге міндеттемейтін адамдарды айналдырады. Ол көбелек үйі халық жүзі туралы даму технологиясын білушілермен, көбелегі басқаруды білушілермен, көбелегі көбейқандармен жұмыс істеп туратын кадеттермен танысуды алатын болады.